حاشیه های جنجالی زندگی دو سلبریتی معروف ترکیه ای
کد خبر: ۲۸۶۸۶۱
تاریخ انتشار: 2023 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کنان‌دوغلو خواننده فاش کرد که شانزده بار به همسر ستاره‌اش برن ساعت پیشنهاد ازدواج داده‌بود و شش بار برای او حلقه ازدواج خرید و برای مدتی که دربا هم دعوا کرده بودند، نامه‌ عذرخواهی ملتمسانه‌‌ای برای برن‌ساعت فرستاد...

نهمین سالگرد ازدواج زوج ترکی با اشک شوق

نهمین سالگرد ازدواج زوج ترکی با اشک شوقاختصاصی «تابناک با تو»؛ کنان‌دوغلو و برن‌ساعت دو سلبریتی ترک، که در سال ۲۰۱۴ میلادی پای سفره‌ی عقد نشستند، چند روز پیش نهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند. این نه سال راحت و آسان نگذشت، آنها سختی‌ها و چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشتند و بارها تا پای طلاق پیش رفتند و همین ماجرا جشن نهمین سالگرد ازدواج این زوج را شیرین‌تر و دل‌نشین‌تر می‌کند. در این گزارش ما هم به پاس این استقامت در زندگی متاهلی، عکسهای جدیدی و خلاصه‌ای از مصائب این زوج را برایتان گردآورده‌ایم.

نهمین سالگرد ازدواج زوج ترکی با اشک شوق


شانزده‌بار تقاضای ازدواج 
کنان‌دوغلو خواننده فاش کرد که شانزده بار به همسر ستاره‌اش برن‌‌ساعت پیشنهاد ازدواج داده‌بود و شش بار برای او حلقه ازدواج خرید و برای مدتی که با هم دعوا کرده بودند، نامه‌ عذرخواهی ملتمسانه‌‌ای برای برن‌ساعت فرستاد.

برن‌ساعت و همسرش که بارها سر هر چیزی تا پای طلاق رفته بودند در آخرین جنجال جداییشان گفت: «از مشکلات خود با همسرش پشیمان است و پس از جدایی آنها وقتی با خودش حساب و کتاب کرده فهمیده که واقعا زندگی بدون کنان معنایی ندارد و فکر از دست دادن کنان، او را نابود می‌کند.»

برن‌ساعت باوجود این فضای رمانتیک، یکبار درخواست طلاق داد و گفت در ازای طلاق هیچ غرامت مادی از شوهرش نمی‌خواهد و سفت پای این درخواست ایستاده‌‌بود. 

دعوای جنجالی برن‌ساعت در فروشگاه با مادر شوهرش

نهمین سالگرد ازدواج زوج ترکی با اشک شوق

رسانه‌های ترکیه در آن زمان گزارش دادند که اختلافات بین این دو به اوج خود رسیده است و جدایی قطعی است. اختلاف بین برن و مادر شوهرش زندگی آنها را تلخ کرده و بچه‌دار نشدن برن هم مزید بر علت همه‌ی این اختلافات بوده‌ و تلاش‌های پزشکی آنها برای درمان فرزندآوری بی‌حاصل بوده‌است.

از جمله مواردی که توسط مطبوعات ترکیه رصد شد و ابعاد زندگی شخصی برن سات را روشن کرد، دعوای او با مادرشوهرش در یک فروشگاه بود که سر و صدای زیادی به پاکرد.

روزنامه صباح ترکیه گزارش داد که نزاع شدیدی بین برن‌ساعت و سرپیل‌دوغلو، مادرشوهرش و کنان دوغلو، در فروشگاه درگرفت. شاهدان عینی نقل کردند که آنها در حال خرید از یک فروشگاه بودند که بحث بین آنها شدت گرفت . شوک و حیرت مردمی که در آن مکان گشت می‌زدند وصف‌ناشدنی بود. برخی گفتند که ستاره ترکیه‌ای عصبانی شد و بدون توجه به افرادی که آنها را احاطه کرده بودند و مدام جزئیات ماجرا را تماشا می کردند شروع به داد و فریاد بر سر مادرشوهرش کرد. وقتی این جنجال ختم به خیر شد، ماجرای دیگری درگرفت و مادرشوهر برن،  او را در اینستاگرام آنفالو کرد چون متوجه شده بود که عروسش او را فالو نمی‌کند. 

نهمین سالگرد ازدواج زوج ترکی با اشک شوق

با همه این اوصاف حالا این دو زوج نهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفته‌اند و از بودن با هم ابراز رضایت می‌کنند.

گفتنی است برن ساعت و کنان دوغلو در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم عروسی بزرگ در ساحل مالیبو در ایالات متحده آمریکا ازدواج کردند و این مراسم نیم میلیون دلار آمریکا برای انتقال مدعوین از ترکیه به آمریکا هزینه دربرداشت.

برن با نام سامر شناخته می‌شود. او قهرمان سریال عشق ممنوع است می‌باشد. او در بیست و ششم فوریه سال ۱۹۸۰ به دنیا آمد و در آنکارا بزرگ شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار