نظر نانسی‌عجرم درباره ناکارآمدی هوش‌مصنوعی
کد خبر: ۲۸۶۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
نانسی عجرم در حاشیه کنسرت خود در شهر العلمین در اظهاراتی به «برنامه‌نهم» گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم هوش مصنوعی وجود دارد و آثار جالبی را تولید کرده و گاهی برای سرگرمی به این صداها گوش می‌کند اما...

نظر جالب خواننده لبنانی درباره ناکارآمدی هوش مصنوعیاختصاصی «تابناک با تو»؛ نانسی‌عجرم خواننده لبنانی درباره هوش‌مصنوعی و احتمال شبیه‌سازی صدایش نظر جالبی دارد، او در اینباره می‌گوید: پدیده شبیه‌سازی صداها با هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده است که نمی توان از آن فرار کرد. او تأکید کرد: برخی ازنمونه صداهای شبیه‌سازی شده با هوش‌مصنوعی «خوشمزه» و «لذت‌بخش» بود و اشاره کرد که هوش مصنوعی ممکن است در شبیه سازی صدای او موفق شود اما نمی‌تواند احساسات او را منتقل کند. او می‌گوید هوش‌مصنوعی در تقلید احساسات او ناتوان خواهد بود.

نظر جالب خواننده لبنانی درباره ناکارآمدی هوش مصنوعی

نانسی عجرم در حاشیه کنسرت خود در شهر العلمین در اظهاراتی به «برنامه‌نهم» گفت: چه بخواهیم چه نخواهیم هوش مصنوعی وجود دارد و آثار جالبی را تولید کرده و گاهی برای سرگرمی به این صداها گوش می‌کند.

نانسی عجرم: من هم موافق هوش مصنوعی هستم و هم مخالفش!!!

نانسی عجرم افزود: من در عین حال موافق و مخالف هوش مصنوعی هستم زیرا می‌توانند با صدای من ویدیو بسازند و منتشر کنند، این یک مزیت است و در عین‌حال از این مزیت، مشکل به وجود می‌آید، چون من ترجیح می‌دهم زنده و جلوی مخاطبان آواز بخوانم. هوش مصنوعی می‌تواند صدای من را بسازد، اما نمی‌تواند احساسات من را تقلید کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
2
حرفش درسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار