کنسرت تیلور سوئیفت باعث زلزله شد
کد خبر: ۲۸۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
یک زلزله شناس میگوید که کنسرتهای تیلور سویفت، خواننده سرشناس در شهر سیاتل باعث ایجاد فعالیت لرزهای معادل یک زلزله به بزرگی ۲/۳ در مقیاس ریشتر شده است.

«تابناک با تو» -یک زلزله شناس میگوید که کنسرتهای تیلور سویفت، خواننده سرشناس در شهر سیاتل باعث ایجاد فعالیت لرزهای معادل یک زلزله به بزرگی ۲/۳ در مقیاس ریشتر شده است. این داده‌ها در جریان اجرای تور اخیر این خواننده د رروزهای ۲۲ و ۲۳ ژوئیه ثبت شده است.

کنسرت تیلور سوئیفت باعث زلزله شد

جکی کاپلان اورباخ، کارشناس زلزله گفته که این فعالیت لرزهای توسط طرفداران تیلور سویفت یا سیستم صوتی هنگام اجرای برنامه ایجاد شده است.

این داده ها، رکورد قبلی که توسط طرفداران لیگ فوتبال آمریکا در جریان یکی از بازیها در شهر سیاتل به جا گذاشته شد را شکسته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، خانم کاپلان که استاد زمین شناسی در دانشگاه وسترن واشنگتن است به سیانان گفته که تفاوت بین فعالیت لرزهای ایجاد شده در کنسرت اخیر تیلور سویفت با آن چه که طرفداران فوتبال ایجاد کردند، «تنها سه دهم بوده است، اما لرزش دو برابر قویتر بود.»

در کنسرتهای اخیر تیلورسویفت در سیاتل ۱۴۴ هزار نفر شرکت کردند. کنسرتهای تیلور سویفت در سیاتل در پایان تور آمریکا او بود. این اولین تور او در پنج سال گذشته است. کنسرت‌های موسیقی قبلا هم باعث ایجاد فعالیت های لرزه‌ای شده بودند.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
2
کارشناس زلزله از بیکاری نمیدونه چیکار کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
1
دیوانه ها
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
چه پولی پارو میکنه …
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار