قیمت نجومی لباس‌ قرمز ملکه‌ی فقید
کد خبر: ۲۸۶۸۴۶
تاریخ انتشار: 2023 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
لباس‌های پرنسس دایانا که قرار است به حراج گذاشته شود: اولی لباسی است که او در یک شام جشن در هتل رویال‌یورک در تورنتو پوشیده‌بود. دومی توسط کاترین‌واکر طراحی شده‌است. در مورد آخرین قطعه، این یک لباس...

قیمت نجومی لباس‌های ملکه‌ی فقید

قیمت نجومی لباس‌ قرمز ملکه‌ی فقیداختصاصی «تابناک با تو»؛ با وجود گذشت ۲۵ سال از مرگ پرنسس دایانا،او هنوز یکی از نمادهای مد جهان است و پوشیدن لباس‌های او که در حراجی‌ها به فروش می‌رسد آرزوی هر شخصی بوده‌است. این لباس‌ها میراث نمادین و معنوی پرنسس دایانا نیز به شمار می‌روند. خانه‌ی حراجی Julien’s Auctions and Turner Classic Movies اعلام کرده که حراجی با عنوان Legends: Hollywood & Royalty در بیورلی‌هیلز به طور اینترنتی برگزار خواهد شد. این مجموعه شامل بیش از ۱۴۰۰ قطعه یادگاری از جمله قطعات متعلق به آدری هپبورن، الیزابت تیلور و جودی‌گارلند و شامل سه دست لباس است که توسط پرنسس دایانا پوشیده شده است.

قیمت نجومی لباس‌های ملکه‌ی فقید

لباس‌های پرنسس دایانا که قرار است به حراج گذاشته شود: اولی لباسی است که او در یک شام جشن در هتل رویال‌یورک در تورنتو پوشیده‌بود. دومی توسط کاترین‌واکر طراحی شده‌است. در مورد آخرین قطعه، این یک لباس حریر قرمز با آستین‌های کوتاه و کمربنددار است که توسط بروس‌اولدفیلد طراحی شده‌است، و پرنسس فقید دایانا در نوامبر ۱۹۹۱ برای حضور در اولین نمایش فیلم Hot Shots با بازی چارلی شین پوشیده‌بود. پرنسس دایانا ظاهر خود روی فرش قرمز خود را با یک کیف کلاچ قرمز و جواهرات مروارید تکمیل کرد. به گزارش دیلی میل، انتظار می رود این لباس در حراج بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار فروخته شود .

قیمت نجومی لباس‌های ملکه‌ی فقید

اولدفیلد نه تنها طراح پرنسس دایانا بود، بلکه برخی از لباس‌های ملکه کامیلا را برای مناسبت‌های خاص مانند افتتاحیه رسمی پارلمان در سال ۲۰۱۶ و اولین نمایش فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» در سال ۲۰۲۱ طراحی کرد. همچنین لباس مراسم تاجگذاری ملکه کامیلا در ششم ماه مه، توسط بروس اولدفیلد طراحی شده‌بود. 

گفتنی است لباس و شنل تاجگذاری ملکه کامیلا در حال حاضر تا سپتامبر در کاخ باکینگهام به نمایش گذاشته می‌شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار