خودرو‌های سوخته از تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد
کد خبر: ۲۸۶۴۳۸
تاریخ انتشار: 2023 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد.
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس-حاجی آباد که حدود ساعت ۳ بامداد دیروز رخ داد، بلافاصله عملیات امداد رسانی و خروج خودرو‌های سوخته آغاز شد.
 
خودرو‌های سوخته از تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد
 
شرفی گفت: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.
 
او گفت: طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستم روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد کرده است و راهداران همچنان مشغول پاکسازی این تونل هستند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: میزان دقیق خسارت پس از پاکسازی کامل تونل و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.
 
شرفی گفت: امکان بازگشایی تونل تا پایان عملیات پاکسازی و ایمن سازی وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این تونل هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.
 

او گفت:اکنون تردد در مسیر بندرعباس به حاجی آباد و برعکس به صورت دو طرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور در حال انجام است و با توجه به ترافیک نسبتا سنگین در این مسیر، به مردم و رانندگان توصیه می‌کنیم که از تردد‌های غیر ضروری جدا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار