تانک عجیب جیمی‌فاکس اسپری فلفل می‌پاشد!
کد خبر: ۲۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار: 2023 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
 Rezvani Vengeance یک SUV زرهی ۴۹۹۰۰۰ دلاری است که می تواند در برابر انفجار مقاومت کند!

 Rezvani Vengeance یک SUV زرهی ۴۹۹۰۰۰ دلاری است که می تواند در برابر انفجار مقاومت کند!

 
 

 Vengeance، یک خودروی نظامی لوکس، دارای دستگیره‌های برقی درب و محافظ زیر بدنه از انفجار است و می‌تواند به هر کسی که خیلی نزدیک می‌شود، اسپری فلفل بپاشد.

تانک عجیب جیمی‌فاکس اسپری فلفل می‌پاشد!
 

قیمت SUV زرهی، با چراغ‌های کورکننده و سپر فولادی برای آفرود یا تصادف، از ۲۸۵۰۰۰ دلار تا ۴۹۹۰۰۰ دلار متغیر است، بسته به اینکه صاحبان این خودروی کشنده کدام گزینه را انتخاب کنند. این خودرو در مدل ضد گلوله کامل نیز وجود دارد، در حالی که مدل پایه دارای ویژگی‌های ایمنی استاندارد مانند تشخیص عابر پیاده و نمایشگر هدآپ به جای آینه دید عقب است.

دید در شب اختیاری، انتشار دود و محفظه تفنگ با هزینه اضافی در دسترس هستند.

سینتیا کریمی، رئیس رضوانی و مدیر عامل شرکت سینتیا کریمی، به اینسایدر گفت:« خریدار معمولی این خودرو، سلبریتی ثروتمندی است که به ایمنی اهمیت می‌دهد و نمی‌خواهد سوار یک وسیله نقلیه ناامن شود، وسایل نقلیه ناامنی مانند لکسوس، بی ام و یا رنج روور زرهی. با این حال، او گفت، بخش قابل توجهی از خریداران او کسانی هستند که خانواده‌های بزرگ‌تری دارند و می‌خواهند "برای همه چیز آماده باشند."

شاسی بلند رضوانی Vengeance شبیه یک خودروی امنیتی است که برای اسکورت دیکتاتورهای جهان سوم طراحی شده است. این خودرو یک SUV الهام گرفته از المان‌های ارتشی است که دارای خطوط زاویه دار و بدنه متورم است.

در قسمت جلو خودرو رضوانی نمای کاملاً جدیدی پیدا کرده است و یک جلوپنجره باریک که توسط چراغ های جلو LED احاطه شده است، چهره تازه‌ای به این خودرو داده است. بر روی کاپوت جلو یک مجرای تهویه‌ هوا و ۴ عدد چراغ‌های کمکی و همچنین یک نوار نور LED نصب‌شده روی سقف دیده می‌شود.

با نگاه به نمای عقب شاسی بلند رضوانی Vengeance، می‌توانیم گلگیرهای برجسته و چرخ‌های ۲۲ اینچی را ببینیم که در لاستیک‌های آفرود ۳۵ اینچی پیچیده شده‌اند. ارتفاع ستون میانی نیز تا حد مضحکی کاهش یافته است و این بدون شک نقاط کور بزرگی را در پی خواهد داشت.

سانروف پانوراما و درب برقی منحصر به فرد بدون نیاز به استفاده دست نقاط برجسته نمای خارجی را تکمیل می کند. خودرو جدید رضوانی فاقد شیشه عقب است و دارای یک نوار نوری بوده که در قسمت بالا نصب شده است.

بنابر گزارش‌ها یک نمونه از این خودرو توسط جیمی‌فاکس خریداری شده‌است.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار