تصاویر عروسی بهرام رادان، بحث داغ مردم شد
کد خبر: ۲۸۵۸۹۳
تاریخ انتشار: 2023 July 19    -    ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
 از ساعاتی پیش تصاویر مراسم عروسی بهرام رادان در اینستاگرام منتشر شده و در شبکه‌های اجتماعی تب اظهارنظرها داغ است، با این مطلب همراه باشید.

 از ساعاتی پیش تصاویر مراسم عروسی بهرام رادان در اینستاگرام منتشر شده و در شبکه‌های اجتماعی تب اظهارنظرها داغ است، با این مطلب همراه باشید.

 
 

همسر بهرام رادان تصاویری از مراسم ازدواج خود را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت که حسابی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

تصاویر عروسی بهرام رادان، بحث داغ مردم شد
 

شباهت استایل بهرام رادان و محمدرضا گلزار در مراسم ازدواج هم مورد توجه قرار گرفته است.

تصاویر عروسی بهرام رادان، بحث داغ مردم شد

سال گذشته مشخص شد که بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن ازدواج کرده است.

همان روزها هم استایل مینا مختاری به شدت مورد توجه قرار گرفت و بسیاری بر این باور بودند که او حتی جذاب‌تر و خوشپوش‌تر از بهرام رادان است.

۱۹ تیر مراسم عروسی این زوج برگزار شد و امروز تصاویر ازدواج آن‌ها منتشر شد.

در ادامه تصویری از مراسم عروسی بهرام رادان و مینا مختاری را می‌بینید:

 

تصاویر عروسی بهرام رادان، بحث داغ مردم شد

مینا مختاری یک طراح لباس، بلاگر و مدل ایرانی می‌باشد. او پس از ازدواج با بهرام رادان، به شهرت و محبوبیت بیشتری نسبت به قبل دست پیدا کرد.

واکنش کاربران در رابطه با ازدواج بهرام رادان را بخوانید:

* کاربری به نام پیکولا نوشت: بهرام رادان از تجربیات گلزار استفاده کرده موقع عقد لبخند داشت و قشنگ عروسو نگاه میکرد :) نه ولی جدی کیوت میوت بود من خوشم اومد.

* شیخ الرئیس دیگر کاربر توئیتر اینگونه اظهارنظر کرد: متاسفانه این فیلم فرمالیته عروسی بهرام رادان بنظرم خیلی قشنگ و کیوت بود جایی واسه جاج نداره.

* مریم هم توئیت زد که خوبی ازدواج با گلزار اینه که تکلیف خودتو میدونی مطمئنی اگه دوستت نداشته باشه نمیتونه با فیلم بازی کردن گولت بزنه. ولی بهرام رادان چون بازیگر خوبیه هیچوقت نمیتونی مطمئن باشی :)

* رضا هم واکنش متفاوتی نشان داد: ببخشید ولی توو %۹۰ درصد فیلم‌هایی که از بهرام رادان دیدم، داشته همین‌طور نگاه می‌کرده.

* مرتضی هم در اظهارنظری خاص نوشت که کلیپ عروسی بهرام رادان جالب بود، ولی عقدش با گلشیفته توی چادر مسافرتی توی سنتوری یه لول دیگه بود.

* کاربری به اسم مینا هم توئیت زد: بچه‌ها از امروز تا حداقل ۱ هفته قراره با عکسهای عروسی بهرام رادان و زنش سرگرم هستیم!

* حساب کاربری تحت عنوان تمشک نوشت: کلیپ‌عروسی بهرام رادان و دیدین. اولا که مبارک باشه بی‌نهایت قشنگ و دوست داشتنی بود. بعدم اینکه صدای خطبه عقد‌آریایی یک دنیا حرف داشت.

* مژگان دیگر فعال توئیتری گفت: ویدئوی ازدواج بهرام رادان از لحاظ تصویربرداری و سناریو زیبا بود، جدای از اون که داماد و عروس رو به یک مقدار، در کنار هم، با لبخند و چشم در چشم و دست در  دست، به عاشقانه‌ترین حالت ممکن نمایش داد.

  • سام هم در توئیتر نظر داد: می ریم که داشته باشیم تحلیل و نقد و بررسی فیلم عقد آریایی بهرام رادان و مقایسه فریم به فریمش با فیلم عقد اون یکی.  مکان: کف تایملاین توئیتر فارسی- زمان : از ساعاتی پیش!
  • برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار