ماجرای سرقت مسلحانه ۲ مسافر از راننده اسنپ!
کد خبر: ۲۸۵۸۸۹
تاریخ انتشار: 2023 July 19    -    ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
 دو دوست که متهم هستند راننده اسنپ را به دام انداخته و دست به سرقت مسلحانه زده اند پای میز محاکمه مدعی شدند بی‌گناه هستند.
 دو دوست که متهم هستند راننده اسنپ را به دام انداخته و دست به سرقت مسلحانه زده اند پای میز محاکمه مدعی شدند بی‌گناه هستند.
 
ماجرای سرقت مسلحانه ۲ مسافر از راننده اسنپ!
 
 یک سال قبل راننده اسنپی به پلیس آگاهی رفت و از دزد مسلحی که ماشین، گوشی موبایل و چک وی را سرقت کرده بود شکایت کرد.
 
وی  گفت : چند ساعت قبل درخواست سفریک مسافر به غرب تهران را تایید کردم. سپس او با  شماره تلفنی با من تماس گرفت و من مرد جوان را سوار ماشین کردم اما او یکباره به رویم چاقو کشید و با تهدید  گوشی موبایل و یک فقره چکی را که در جیب داشتم سرقت کرد و سوار بر ماشینم گریخت.
 
با این شکایت ماموران به ردیابی پرداختند و دو متهم که چک سرقت شده راننده اسنپ در دست آنها بود بازداشت شدند اما ادعا کردند چک را پیدا کرده‌اند.
 
دو دوست در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
 
در ابتدای جلسه راننده اسنپ گفت: مسافری که سوار ماشینم شد کلاه و ماسک به صورت داشت و من چهره او را به خاطر ندارم.
 
 سپس دومتهم به دفاع پرداختند.
 
یکی از آنها گفت: من و دوستم هر دو در منطقه شهران صاحب میوه فروشی و کاسب هستیم ما هیچ سابقه‌ای نداریم و بی دلیل بازداشت شده‌ایم .چک شاکی را یک پسر بچه زباله گرد از مقابل مغازه‌ام و میان جعبه‌ها پیدا کرد. من گفتم چک احتمالاً متعلق به یکی از مشتری‌هایم است  که  سراغ آن برمی‌گردد. به همین خاطر خواستم چک را به مبلغ یک میلیون تومان از پسر بچه گرفتم. من چک را برای چند روز پشت شیشه مغازه چسباندم تا صاحب آن  پیدا شود. اما کسی سراغ آن نیامد. تا اینکه دوستم مهرداد چک را از من گرفت و  گفت  هر طور شده صاحب چک را پیدا می‌کند تا از او شیرینی خوبی بگیرد و شیرینی را با هم نصف کنیم. اما چند روز بعد  ماموران  به مغازه‌ام آمدند و مرا بازداشت کردند .من اصلاً از ماجرای سرقتی بودن چک هیچ اطلاعی ندارم.
 
مهرداد نیز نیز حرف‌های دوستش  را تایید کرد و گفت: شماره تلفن مسافری که با راننده استپ تماس گرفته و سوار ماشین شده اصلاً ردیابی نشده تا روشن شود این شماره تلفن متعلق به ما نیست و ما بی‌گناه هستیم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.
رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار