یک عکس و یک حُکم که دو بازیگر زن را به دردسر انداخت
کد خبر: ۲۸۵۵۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 15    -    ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
انتشار عکسی از نازنین بیاتی در کنار علیرضا قربانی در حاشیه کنسرت قربانی، حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده، این خبر در کنار خبر حکمی که برای آزاده صمدی صادر شده، شاید به نوعی جنجالی‌ترین خبرهای دو روز اخیر پیرامون سلبریتی‌ها بوده.

انتشار عکسی از نازنین بیاتی در کنار علیرضا قربانی در حاشیه کنسرت قربانی، حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده، این خبر در کنار خبر حکمی که برای آزاده صمدی صادر شده، شاید به نوعی جنجالی‌ترین خبرهای دو روز اخیر پیرامون سلبریتی‌ها بوده. درباره پوشش نازنین بیاتی برخی از این جهت منتقدش بودند که اگر برخلاف قوانین رایج در کشور اعتقادی به حجاب ندارد یا در ملا عام حضور پیدا نکند و یا اگر حضور دارد به زعم آن‌ها در وضعیتی روشن‌تر حضور پیدا کند، از آن طرف برخی دیگر از این جهت منتقد نازنین بیاتی بودند که چرا اصلا چنین پوشش ضعیفی را انتخاب کرده، ضعیف از نظر این دسته دوم بدین خاطر است که آن‌ها منتقد دیده شدن موهای خانم بازیگر هستند. در واقع نازنین بیاتی حالا در وضعیتی قرار دارد که مصداق یک مثل قدیمی‌ست؛ چوبِ دو سر طلا! 

یک عکس و یک حُکم که دو بازیگر زن را به دردسر انداخت
 
 

از آن طرف آزاده صمدی که پیش‌تر با کلاه در مراسم ختم یکی از هنرمندان حضور پیدا کرده بود، حالا با حکم عجیبی مواجه شده، او باید هر دو هفته یک بار به یکی از مراکز درمانی روانشناسی مراجعه کند و خودش را از لحاظ سلامت روان در معرض تست و آزمون قرار بدهد! آزاده صمدی از جمله هنرمندانی بود که در اعتراضات همسو با معترضین بود و بعدتر حتی تصاویری از اون بدون حجاب هم منتشر شده بود، او در پادکست ناداستان هم حضور داشت و آن جا هم به دلیل پوشش متفاوتش مورد انتقاد برخی قرار گرفته بود. حالا اما هانیه توسلی به حمایت از او یک استوری منتشر کرده که زبان کنایه‌ای دارد.

 

یک عکس و یک حُکم که دو بازیگر زن را به دردسر انداخت

در هر صورت به نظر می‌رسد منازعه بر سر حجاب و سلبریتی‌ها همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت،؛ گو این که همین چند روز پیش بود که خبر خداحافظی افسانه بایگان آمد، بایگان از جمله هنرمندانی بوده که در اعتراضات با معترضین همدلی کرد و بعدتر در چندین مرحله بدون حجاب در ملا عام حاضر شد، حالا نام او د کنار کسانی مثل هنگامه قاضیانی می‌آید که در تصمیمی مشترک از بازیگری خداحافظی کردند، خداحافظی که مشخص نیست دقیقا یک انتخاب است یا...؟ 

یک عکس و یک حُکم که دو بازیگر زن را به دردسر انداخت

البته این همه ماجرا نیست، از گوشه و کنار خبر می‌رسد که تهیه کننده‌ها برای اقناع برخی از بازیگران خانم جهت حضور در فرش قرمز فیلم‌ها مشکل دارند، آن‌ها نمی‌خواهند به سیاق گذشته در مراسم اکران فیلم‌ها حضور داشته باشند و شرط‌هایی از لحاظ پوشش دارند که کار را کمی دشوار کرده. از طرفی هم حضور این دسته از بازیگران می‌تواند به گرم شدن تنور اکران کمک کند، بماند که برخی می‌گویند که برخی پروژه‌ها  در سینمای ایران در همین روزها طوری در حال فیلمبرداری است که با گذشته متفاوت است، احتمالا حجاب به آن شکلی که تا پیش از این در فیلم‌های سینمایی لحاظ می‌شده در این پروژ‌ها رعایت نشده و یا حتی برخی از فیلمبرداری همزمان فیلم‌ها به دو روش بی‌حجاب و با حجاب خبر داده‌اند. هر چه که هست این ماجرا حالا حالاها ادامه خواهد داشت و آینده آبستن حوادث بسیاری خواهد بود انگار.

به هر حال نباید از نظر دور داشت که حجاب، قانون است و اگر کسی می‌خواهد در این سرزمین کار هنری کند، باید به قانون احترام بگذارد

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
4
27
مشکل جامع حل شد مرغ کیلویی 100000وگرانی ها دیگه فقر نداری درجامع معلومه دنبال موی سر زنان میگردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
1
21
قانون را نوشته اند پس میشه خط اش هم زد ...قانون گفته شفاف سازی حقوق باید باشد .چه کسی فیش،حقوقی آن ها را می داند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار