ویدیوهای تکان‌دهنده، آن‌سوی تاریک اینترنت
کد خبر: ۲۸۵۴۴۲
تاریخ انتشار: 2023 July 16    -    ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
یک قطعه فیلم اوکراینی که در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد و عبارت بود از جنایت قتل واقعی که دو نوجوان ۱۹ ساله، ویکتور ساینکو و ایگور سوپرانیوک مرتکب شدند و قربانی فردی به نام سرگئی‌یاتزینکو ۴۷ ساله و مبتلا به سرطان گلو بود...

ویدیوهای تکان‌دهنده، آن‌سوی تاریک اینترنت

ویدیوهای تکان‌دهنده، آن‌سوی تاریک اینترنتاختصاصی تابناک با تو؛ در این گزارش ویدیوهایی که هدف آن‌ها ایجاد احساس ترس یا انزجار در بیننده بوده را به عنوان مثال گرد آورده‌ایم. آنها آن سوی تاریک اینترنت را نشان می‌دهند.

سه مرد و چکش 

یک قطعه فیلم اوکراینی که در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شد و عبارت بود از جنایت قتل واقعی که دو نوجوان ۱۹ ساله، ویکتور ساینکو و ایگور سوپرانیوک مرتکب شدند و قربانی فردی به نام سرگئی‌یاتزینکو ۴۷ ساله و مبتلا به سرطان گلو بود. مدت ویدئو هفت دقیقه بود، در آن فیلم ایگور با چکش به صورت سرگئی ضربه می‌زند و سپس پیچ گوشتی را داخل بینی و شکمش فرو می‌کنند و پس از اطمینان از مرگ او به سمت ماشین می‌روند تا خون را بشویند. البته سرگئی تنها قربانی آنها نبود. تنها در یک ماه ۲۰ تن دیگر را کشتند و در نهایت دستگیر و به حبس ابد محکوم شدند. یک برنامه مستند شیلیایی یک قسمت در مورد آنها تهیه کرد و توانست فیلم کامل کشتن سرگئی را به دست آورد. فیلم اصلی هفت دقیقه نبود بلکه سی دقیقه بود. در فیلم آنها ۲۰ دقیقه در جاده منتظر بودند تا سرگئی با دوچرخه خود از آنجا رد شود، سپس ویکتور با چکش به او ضربه زد و سپس او را به جنگلی در آن نزدیک بردند. البته این تنها فیلم نبود بلکه آنها فیلم دیگری از ذبح یک آدم دیگر برای برداشتن دندان طلای قربانی را نیز ضبط کرده بودند.

ویدیوهای تکان‌دهنده، آن‌سوی تاریک اینترنت

 

فیلم انحراف

این یک ویدیوی کانادایی و همچنین یک جنایت واقعی است که در سال ۲۰۱۲ توسط جنایتکاری به نام لوکامگنوتا فیلمبرداری شده است و درباره قتل قربانی جان‌لین در ۲۴ مه ۲۰۱۲ است. لوکا و جان توافق کردند یکدیگر را ببینند تا یک ویدیوی منحرف و همجنسگرایانه ضبط کنند. لوکا یک ماده خواب‌آور در شرابی که به جان داده بود ریخت، و پس از اینکه جان از هوش رفت، لوکا لباس او را درآورد، سپس او را به تخت بست و سپس صدها ضربه چاقو به او زد. سر و اندامش را برید، توله سگ کوچکی را وادار کرد که گوشتش را بخورد، و حتی امیال منحرفانه‌اش را عملی کرد. با جسد تکه تکه شده در پایان، ویدیو را در اینترنت آپلود کرد، و قبل از اینکه دستگیر بشود به فرانسه و سپس آلمان فرار کرد. کانادا، جایی بود که او به حبس ابد محکوم شد. نتفلیکس یک مستند در مورد این جنایت را با عنوان don’t f**k with cats ساخت.

ویدیوهای تکان‌دهنده، آن‌سوی تاریک اینترنت

 

گربه‌های بیچاره در دستان یک جانی

این ویدئو توسط همان قاتل قبلی یعنی لوکا مگنوتا نیز در سال ۲۰۱۰ گرفته شده است که در آن او دو گربه کوچک را در کیسه‌ای قرار می‌دهد و سپس آن را می‌بندد و با استفاده از جاروبرقی هوا را از کیسه بیرون می کشد و دو گربه را رها می‌کند تا زمانی که از خفگی بمیرند.

بازی شیطان غمگین  

درست است که این یک بازی است نه یک کلیپ ویدیویی، اما همچنان بسیار تکان‌دهنده است، نکته مهم این که بسیاری از شما در مورد بازی شیطان غمگین شنیده‌اید و اینکه چگونه جمی، لینک دانلود این را از دیپ‌وب دریافت کرده‌‌ است. خلاصه اینکه همه اینها مزخرف بوده و جمی کسی است که بازی را اختراع کرده تا بازدید داشته باشد؛ اما شخص دیگری نسخه مشابهی را ساخته که حاوی تصاویر بسیار خونین و پورنوگرافی کودکان است. در کشورهای غربی دانلود این بازی جرم است و افراد را راهی زندان می‌کند. 

ویدیوهای تکان‌دهنده، آن‌سوی تاریک اینترنت

در نتیجه...

صدها مطلب در اینترنت وجود دارد که می توان آنها را تکان‌دهنده دانست، اما برای طولانی نشدن گزارش آنها را نیاورده‌ایم. 

 از انتشار تصاویر مرتبط با این موضوع به دلیل زشت بودن آنها با وجود اینکه در اینترنت موجود است عذرخواهی می‌کنیم و دیدن آنها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم. اینها فقط می‌خواهد به ما بگوید که هر چیزی می‌تواند در منتهای تاریکی باشد حتی اینترنت، بستگی دارد که آدمها با چه فکری به سراغش بروند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار