اضافه شدن ایموجی‌های سه‌بعدی به ویندوز ۱۱
کد خبر: ۲۸۵۴۲۳
تاریخ انتشار: 2023 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
مایکروسافت حدود دوسال قبل از ایموجی‌های سه‌بعدی رونمایی کرد. اکنون این شرکت نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید ویندوز (نسخه‌ی ۲۵۹۰۵) را برای کاربران اینسایدر منتشر کرده که ظاهر سه‌بعدی مدرن‌تری برای شکلک‌های کلاسیک در سرتاسر سیستم‌عامل به‌ ارمغان می‌آورد. ایموجی‌های جدید ویندوز ۱۱ مشابه شکلک‌هایی است که سال گذشته در پلتفرم Teams مایکروسافت ارائه شد.

ایموجی‌های سه‌بعدی سرانجام به ویندوز ۱۱ اضافه می‌شوند (زومیت)

ایموجی‌های سه‌بعدی سرانجام به ویندوز ۱۱ اضافه می‌شوند (زومیت)«تابناک با تو» - ایموجی‌های سه‌بعدی ویندوز که دوسال از معرفی آن‌ها می‌گذرد، سرانجام به‌طور آزمایشی به نسخه‌ی پیش‌نمایش اینسایدر این سیستم‌عامل اضافه شد.

مایکروسافت حدود دوسال قبل از ایموجی‌های سه‌بعدی رونمایی کرد. اکنون این شرکت نسخه‌ی پیش‌نمایش جدید ویندوز (نسخه‌ی ۲۵۹۰۵) را برای کاربران اینسایدر منتشر کرده که ظاهر سه‌بعدی مدرن‌تری برای شکلک‌های کلاسیک در سرتاسر سیستم‌عامل به‌ارمغان می‌آورد.

ایموجی‌های جدید ویندوز ۱۱ مشابه شکلک‌هایی است که سال گذشته در پلتفرم Teams مایکروسافت ارائه شد.

ایموجی‌های سه‌بعدی سرانجام به ویندوز ۱۱ اضافه می‌شوند (زومیت)

ورج می‌نویسد، مایکروسافت اولین‌بار در جولای ۲۰۲۱ از ایموجی‌های سه‌بعدی رونمایی کرد و تاکنون مشغول توسعه‌ی آن‌ها بوده است. اگرچه غول فناوری اهل ردموند در نوامبر همان سال، شکلک‌های جدیدی را به ویندوز ۱۱ اضافه کرد اما سه‌بعدی به‌نظر نمی‌رسیدند.

ایموجی‌های سه‌بعدی سرانجام به ویندوز ۱۱ اضافه می‌شوند (زومیت)

مایکروسافت می‌گوید فرمت جدید فونت رنگی 11COLRv1 ویندوز ۱۱ به این سیستم‌عامل اجازه می‌دهد ایموجی‌های گرافیکی‌تر با ظاهر سه‌بعدی نمایش دهد. علاوه‌براین شکلک‌های جدید ویندوز ۱۱ در برخی برنامه‌ها، مرورگر و غیره دردسترس خواهند بود.

برای تجربه‌ی کار با شکلک‌های سه‌بعدی جدید ویندوز ۱۱ باید عضو برنامه‌ی اینسایدر باشید و جدیدترین نسخه‌ی پیش‌نمایش سیستم‌عامل مذکور را دانلود و نصب کنید.

منبع: زومیت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار