صدای شبیه مردگان جهنمی در فیلم های ترسناک از عمیق ترین چاه جهان
کد خبر: ۲۸۵۱۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 12    -    ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
در سال ۱۹۶۵ میلادی و در گرماگرم جنگ سرد میان بلوک‌های غرب و شرق، اتحاد جماهیر شوروی حفر عمیق‌ترین چاه جهان را در شبه جزیره کولا آغاز کرد. هدف رسیدن به عمق ۱۵۰۰۰ متری بود تا بررسی شود در این عمق از زمین چه خبر است. سرانجام پس از چندین سال تلاش و در سال ۱۹۸۳ عمق چاه از ۱۲۰۰۰ متری گذشت...

صدای شبیه مردگان جهنمی در فیلم های ترسناک از عمیق ترین چاه جهان، چیست؟ (خبرفوری)

صدای شبیه مردگان جهنمی در فیلم های ترسناک از عمیق ترین چاه جهان، چیست؟ (خبرفوری)«تابناک با تو» - در سال ۱۹۶۵ میلادی و در گرماگرم جنگ سرد میان بلوک‌های غرب و شرق، اتحاد جماهیر شوروی حفر عمیق‌ترین چاه جهان را در شبه جزیره کولا آغاز کرد. هدف رسیدن به عمق ۱۵۰۰۰ متری بود تا بررسی شود در این عمق از زمین چه خبر است.

سرانجام پس از چندین سال تلاش و در سال ۱۹۸۳ عمق چاه از ۱۲۰۰۰ متری گذشت و به همین مناسب جشن‌هایی برای پاسداشت این موفقیت در اتحاد جماهیر شوروی برگزار شد. از آن زمان شایعات زیادی درباره انچه دانشمندان شوروی در این عمق کشف کردند مطرح شد، اما این حکومت نه در آن زمان و نه اکنون از ارائه هیچگونه دستاورد عجیب یا خاصی خودداری کرد.

با این همه اندکی بعد ادامه حفاری به علت افزایش پیش بینی نشده دما متوقف شد و بازدید از خود چاه نیز ممنوع گردید. جدای از این فایل‌های صوتی به بیرون درز کرد که گفته می‌شود مربوط به صدایی است که دانشمندان شوروی از عمق این چاه ضبط کرده اند. نه دولت شوروی و نه روسیه هیچگاه این صدای ضبط شده را تایید نکردند، اما هنوز بسیاری از کارشناسان رسانه‌ای باور دارند که این صدا مربوط به عمق همین چاه است.

صدای مورد نظر به طرز هولناکی شبیه به صدای مردگان جهنمی در فیلم‌های ترسناک است و چانچه این صدا واقعا مربوط به همان چاه باشد واقعا باید از انچه در زیر پیمان قرار دارد بترسیم.

منبع: خبرفوری

برچسب ها: صدا ، جن ، مردگان ، جهنمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
2
28
مسخره
عماد
|
United States of America
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
0
20
صدای مردگان دقیقا چه شکلی است که این صدا شبیه صدای مردگان است؟!
جهان
|
United States of America
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
0
1
چند سال پیش ثابت شد که این صداها بوسیله کامپیوتر تولید شده اند و مصنوعی است. کلیپ بررسی آن در یوتیوب موجود است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار