جنجال عجیب بر سر آهنگ تیلور سوئیفت
کد خبر: ۲۸۵۱۱۳
تاریخ انتشار: 2023 July 12    -    ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
تیلور سوییفت آلبوم «حالا حرف بزن» (Speak Now) که مجدداً ضبط شده را هفته پیش رونمایی کرد اما تغییر یکی از ترانه‌ها گروهی از هواداران را به خشم آورد. «حالا حرف بزن» سومین آلبوم سوییفت است که پس از فروش آثار او به «اسکوتر براون» و حواشی حقوقی آن مجدداً ضبط می‌شود.

«تابناک با تو» - تیلور سوییفت آلبوم «حالا حرف بزن» (Speak Now) که مجدداً ضبط شده را هفته پیش رونمایی کرد اما تغییر یکی از ترانه‌ها گروهی از هواداران را به خشم آورد. «حالا حرف بزن» سومین آلبوم سوییفت است که پس از فروش آثار او به «اسکوتر براون» و حواشی حقوقی آن مجدداً ضبط می‌شود.

جنجال عجیب بر سر آهنگ تیلور سوئیفت

سوییفت ترانه‌های «حالا حرف بزن» را در سن ۱۹ تا ۲۰ سالگی نوشت و به عنوان سومین آلبومش در سال ۲۰۱۰ عرضه کرد. این آلبوم دربرگیرنده مضامینی چون آرمان‌گرایی، حسرت و معصومیت است و قطعه «بهتر از انتقام» (Better Than Revenge) محبوب بیشتری دارد. سوییفت در این ترانه جسورتر از همیشه است و همه حس خیانت و آزردگی را به معشوقه نامزد سابقش منتقل می‌کند.

سوییفت در نسخه اول ترانه می‌خواند: «این زن قدیسه نیست، آنچه فکر می‌کنی نیست، بازیگر است و...» او در ادامه جملاتی می‌گوید که پیش‌تر اعتراف کرده بود این جملات «گستاخانه» بوده‌اند و از اینکه به شکل عمومی کسانی را سرزنش کرده پشیمان است.

جمله آخر «بهتر از انتقام» در نسخه جدید حذف شده و سوییفت در عوض می‌خواند: «آن مرد پروانه‌ای بود گرد شعله، و او زنی کبریت به دست.»

سوییفت به عنوان هنرمندی فمینیست شناخته می‌شود اما بسیاری از هواداران او معتقدند آلبوم «حالا حرف بزن» هرگز قرار نبوده یک اثر فمینیستی باشد بلکه آلبومی است درباره دختری جوان در کانون توجه و تقلای او برای رشد.

یکی از هواداران خشمگین سوییفت در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «امیدوارم یک شکست تجاری بزرگ باشد.» دیگری می‌گوید: «استفاده از «بهتر از انتقام» به عنوان یک بیانیه فمینیستی اشکوه کمی زیاده‌روی به نظر می‌رسد...»

سوییفت با تغییر ترانه بر خلاف گفته خودش در مصاحبه با «ال» عمل کرده است. او گفته بود: «خوب است که خرابکاری کنی و درس بیاموزی و خطر کنی. به‌ویژه در دهه سوم زندگی خوب است چون در حال جست‌وجو هستیم.»

۳۰نما

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv