تجاوز و قتل هولناک پسر ۱۱ساله توسط مرد شیطانی
کد خبر: ۲۸۵۰۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 11    -    ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
جوانی که به کودک ۱۱ ساله تجاوز کرده و او را به قتل رسانده، ادعا کرد دچار بیماری روانی است.
جوانی که به کودک ۱۱ ساله تجاوز کرده و او را به قتل رسانده، ادعا کرد دچار بیماری روانی است.
 
 
 
راز مرگ دلخراش این کودک با گزارش یک شهروند فاش شد و حالا پدر و مادر داغدار کودک گفته‌اند حاضر به گذشت نیستند و خواستار اعدام‌اند.
 
یک سال قبل گزارش گم شدن کودک 11 ساله‌ای به ماموران داده شد. مادر کودک به پلیس گفت فرزندش مقابل در خانه بازی می‌کرد که گم شد. در حالی که ماموران پلیس جسد کودک را در بیابان‌های اطراف خانه‌اش پیدا کردند آن را برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال دادند. علائم اولیه روی بدن این کودک نشان می‌داد پسربچه 11ساله بر اثر خفگی جانش را از دست داده است.
 
در حالی که تحقیقات ادامه داشت مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت اطلاعاتی درباره قتل و تجاوز به یک کودک 11ساله دارد. او بلافاصله به اداره قتل منتقل شد و کارآگاهان از او خواستند آنچه می‌داند بگوید. این مرد گفت: من صاحب یک مغازه در اطراف خانه پسری هستم که گم شده بود. یک روز بعدازظهر یکی از دوستانم به نام مهرداد سراغ من آمد و گفت پسربچه‌ای را از مقابل در خانه‌شان دزدیده، به او تجاوز کرده و بعد بچه را کشته است. او به من گفت پسربچه گریه و التماس می‌کرد.
 
با توجه به اینکه گفته‌های این مرد با یافته‌های پلیس درباره پسربچه 11ساله مطابق بود ماموران مهرداد را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به جنایت اعتراف کرد و ماجرای هولناک قتل کودک را توضیح داد.
 
مهرداد در بازجویی‌ها گفت: من هر روز می‌دیدم این بچه مقابل در خانه بازی می‌کند. آن روز هم داشت بازی می‌کرد. سراغش رفتم و به او گفتم بیا برویم خوراکی بخریم و بعد با هم بازی کنم. بچه حرفم را باور کرد و همراهم آمد. من هم او را به بیابانی بردم و در آنجا به او تجاوز کردم. بچه گریه می‌کرد و می‌گفت مادرم من را دعوا می‌کند و ناراحت می‌شود. آن‌قدر گریه کرد و داد زد که عصبی شدم و او را با دستانم خفه کردم.
 
بعد از اعترافات این مرد جوان، پزشکی قانونی هم تجاوز به کودک را تایید کرد. با پایان تحقیقات ابتدایی و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی به اتهام مرد جوان که در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد متهم ادعای جدیدی کرد.
 

اعتمادآنلاین

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
16
این بی شرف رو باید زنده زنده تکه تکه کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
18
پست تراز حیوان درنده.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
11
این حیون رو زنده آتیش بزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv