کشف ۱۰۰ دوچرخه مسروقه از یک خانه‌باغ
کد خبر: ۲۸۴۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 July 01    -    ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی، ۱۰۱ دستگاه دوچرخه مسروقه از یک خانه باغ در محدوده بلوار شاهنامه کشف شد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی فردوسی، ۱۰۱ دستگاه دوچرخه مسروقه از یک خانه باغ در محدوده بلوار شاهنامه کشف شد.
 
سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر حضور و رفتارهای مشکوک مردی جوان در یکی از باغ ویلاهای دور افتاده در محدوده بلوار شاهنامه، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی نامحسوس این باغ ویلا مشخص شد متهم به همراه همسرش به تازگی به این محل آمده و با انتقال دوچرخه‌های مسروقه به داخل باغ به وسیله یکدستگاه خودروی زانتیا، آنها را به رنگ دیگری رنگ آمیزی کرده و در سطح شهر مشهد با ارائه سند جعلی به فروش می‌رساند.
 
فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از کسب مجوزهای لازم روز گذشته در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و در بازرسی از داخل این خانه باغ ۱۰۱ دستگاه انواع دوچرخه در سایزهای مختلف، ۲ دستگاه پمپ بزرگ باد، ۳ عدد پیستوله رنگ آمیزی، ۸ قوطی انواع رنگ روغنی، تعداد زیادی زنجیر و قفل بریده شده، تعدادی سند فروش دوچرخه به همراه یک عدد مهر جعلی فروشگاه و مقادیر کمی مواد مخدر صنعتی کشف کردند و متهم نیز که فردی سابقه‌دار و دارای حبس تعلیقی بود، دستگیر شد.
 
به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مشهد، نگهبان با اشاره به شناسایی ۵ نفر مالباخته در این رابطه خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف دیگر جرایم و همدستان احتمالی متهم و نیز شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
0
بنظرم اینا که جرم رو تکرار میکنند باز هم تکرار کرده و جری خواهند شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار