پشت پرده حراج مانتوی 500 میلیونی فاش شد
کد خبر: ۲۸۳۹۱۷
تاریخ انتشار: 2023 June 29    -    ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
 فردی که در پوشش فروش مانتوی ارزان قیمت تابستانه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان خود کرده بود، دستگیر شد.
 فردی که در پوشش فروش مانتوی ارزان قیمت تابستانه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان خود کرده بود، دستگیر شد.
 
چندی پیش فردی به پلیس فتا مراجعه و ادعا کرد که حدود ۵۰۰ میلیون ریال به‌صورت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش برداشت شده است. در همین راستا پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
پشت پرده حراج مانتوی 500 میلیونی فاش شد
 
 
شاکی در اظهاراتش به ماموران پلیس فتا گفت با یک سایت فروش مانتو در فضای مجازی برخورد کرده که با قیمتی پایین‌تر از بازار اقدام به فروش محصولات خود کرده بود. او هم وسوسه شده و برای خرید از طریق درگاه بانکی موجود در سایت اقدام کرده، اما پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود، با تراکنش ناموفق مواجه شده و پس از لحظاتی تمام موجودی حساب بانکی‌اش خالی شده است.
 
کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از روش‌های علمی و سایبری موفق به شناسایی مجرم و دستیابی به اطلاعات هویتی وی شده و متوجه شدند سارق با ایجاد یک سایت جعلی فروش مانتوی تابستانه و ایجاد درگاه جعلی اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی مراجعه کنندگان کرده و از این طریق اقدام به خالی کردن حساب آنان کرده است.
 
پس از محرز شدن هویت مجرم برای پلیس و جمع آوری مستندات کامل و جامع، رسیدگی به پرونده وارد مرحله عملیاتی شد و ماموران پس از تشریفات قضایی و اخذ مجوز‌های لازم متهم را در محل اختفای خود در تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به مقر پلیس فتا منتقل کردند.
 
متهم پس از حضور در پلیس فتا لب به اعتراف بازکرد و گفت که با راه‌اندازی یک سایت فروش مانتوی تابستانه و یک درگاه جعلی از بیش از ۲۶ نفر از شهروندان در مجموع بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
اعتمادآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار