تکان‌دهنده‌ترین طلاق هالیوود؛ پایان عجیب ۱۴ ساله زندگی
کد خبر: ۲۸۳۷۷۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2023 June 27    -    ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
"یوان گروفود" بازیگر ولزی و آلیس ایوانز" بازیگر انگلیسی در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی پس از ۱۴ سال زندگی مشترک از یکدیگر طلاق گرفتند آنان دو فرزند داشتند. این یکی از تکان دهنده‌ترین طلاق‌ها در تاریخ جدایی زوج‌های هالیوودی بوده است. دو سال پس از زمانی که این دو بازیگر پایان زندگی مشترک ۱۴ ساله شان را اعلام کردند هنوز در دادگاه با یکدیگر روبرو می‌شوند.

"یوان گروفود" بازیگر ولزی و آلیس ایوانز" بازیگر انگلیسی در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی پس از ۱۴ سال زندگی مشترک از یکدیگر طلاق گرفتند آنان دو فرزند داشتند. این یکی از تکان دهنده‌ترین طلاق‌ها در تاریخ جدایی زوج‌های هالیوودی بوده است. دو سال پس از زمانی که این دو بازیگر پایان زندگی مشترک ۱۴ ساله شان را اعلام کردند هنوز در دادگاه با یکدیگر روبرو می‌شوند.

 
 

 به نقل از دیلی میل، این زوج که در زمان همبازی شدن در فیلم دیزنی در سال ۲۰۰۰ با یکدیگر آشنا شدند کماکان درگیر مسائل حقوقی مرتبط با توافق برای طلاق و حضانت دختران شان "الا" ۱۳ ساله و "السی" ۹ ساله است. گروفود ۴۹ ساله اخیرا همسر سابق‌اش را به ایجاد حساب‌های توئیتری جعلی منتسب به او متهم کرد.

 

او مدعی شده که آلیس در تلاش بود از این طریق وی و "بیانکا والاس" دوست تازه‌اش را "کودک آزار" معرفی کند و این کار را به دلیل اختلاف شان بر سر حضانت "الا" انجام داده است.

تکان‌دهنده‌ترین طلاق هالیوود؛ پایان عجیب ۱۴ ساله زندگی

در ادامه تاریخچه زندگی پر فراز و نشیب این زوج خواهد آمد

ژانویه ۲۰۲۱: آغاز پایان

گروفود در مارس ۲۰۲۱ میلادی اندکی پس از آن که ایوانز در رسانه‌های اجتماعی ادعا کرد که شوهرش او و دو دخترشان را ترک کرده درخواست طلاق داد. آلیس در توئیتی نوشته بود: "خبری غم انگیز! شوهر و محبوب ۲۰ ساله من یوان گروفود اعلام کرده که از هفته آینده خانواده خود را ترک می‌کند. من و دختران جوانمان بسیار گیج و غمگین هستیم. دلیلی جز این که او "دیگر مرا دوست ندارد" به ما نگفته است. خیلی متاسفم".

یوان اندکی پس از توئیت ایوانز سکوت خود را شکست و به خبرنگاران گفت: "زمان بسیار سختی بود. این زمان بسیار سختی برای خانواده است. بدیهی است که در حال حاضر به فرزندانمان فکر می‌کنم و در حال حاضر به حریم خصوصی ام نیاز دارم متشکرم که به آن احترام می‌گذارید".

اکتبر ۲۰۲۱: یوان با عشق تازه اش در معرض دید عموم قرار گرفت

پس از اعلام انفجاری ایوانز در مورد جدایی اش به نظر می‌رسید که همه چیز آرام شده تا آن که او در اکتبر ۲۰۲۱ میلادی در حساب توئیتری خود با ۲۹ هزار دنبال کننده مدعی شد که شوهرش که از او جدا شده بود و به مدت سه سال با یک زن بسیار جوان‌تر به او خیانت کرده است. با این وجود، او هیچ مدرکی برای اثبات اتهام اش ارائه نکرد. او گفت:"پس معلوم شد وقتی شوهرم پس از دو سال به من گفت که آدم بدی هستم و هیجان انگیز نیستم و دیگر نمی‌خواهد با من رابطه داشته باشد و فقط می‌خواهد سر صحنه فیلمبرداری در خارج از کشور باشد دلیل اش چه بود. سه سال پشت سر من در یک رابطه دیگر بوده است".

علیرغم آن که گروفود در مورد این اتهامات به طور علنی اظهارنظر نکرد تصمیم گرفت عکسی از خود با بیانکا والاس بازیگر استرالیایی که ۲۱ سال از ایوانز جوان‌تر بود را منتشر کند. یوان زیر آن عکس نوشت: "ممنون که باعث شدی دوباره لبخند بزنم". او عکس اش را با دو ایموجی قلب عاشقانه منتشر کرد و مشخص ساخت که با فرد جدیدی در رابطه به سر می‌برد.

 

یوان گروفود و بیانکا والاس

فوریه ۲۰۲۲: یوان برای بازداشت آلیس درخواست ارائه کرد

پس از ماه‌ها انتشار توئیت و پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی توسط ایوانز، گروفود در دادگاه مدعی شد که به زنش گفته می‌خواهد از او طلاق بگیرد و از آن زمان به بعد ایوانز با صد‌ها پیام متنی بی پاسخ، ایمیل‌های توهین آمیز و پست‌ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. یوان گفته بود که همسر سابقش به طور شفاهی تهدید کرد که به رسانه‌ها خواهد گفت که از او سوء استفاده شده دقیقا مشابه "همان کاری که امبر هرد با جانی دپ کرد".

یوان گفته بود که ایوانز او را تهدید کرده که به همگان خواهد گفت که یوان با او و دخترانشان بدرفتاری کرده است. یوان در دادگاه گفته بود: "او تهدید کرد که اگر به خواسته هایش عمل نکنم با پلیس تماس خواهد گرفت و به همه خواهد گفت که من معتاد به مواد مخدر هستم و مرا به زندان می‌اندازد. او مرا تهدید کرد که یک دفترچه خاطرات جعلی می‌نویسد که نشان دهد او یک قربانی آزار دیده است و آن را منتشر خواهد کرد".

او افزوده بود:" آلیس به من گفت که برنده خواهد شد و همگان حرف هایش را درباره من باور خواهند کرد". آلیس ایوانز، اما تمام اتهامات مطرح شده علیه خود را رد کرد.

ژوئن ۲۰۲۲: آلیس از طرفدارانش برای حق الوکاله وکیل طلاق درخواست پول کرد

در حالی که مراحل پرونده طلاق آنان وارد پانزدهمین ماه می‌شد ایوانز ادعا کرد که دیگر برای پرداخت قبوض و خرید مواد غذایی پولی ندارد. او مدعی شد هیچ حمایتی از گروفود دریافت نکرده است و برای پرداخت حق الوکاله نیز با مشکل مواجه شده و حتی پول خرید لباس و غذا برای دختران شان را نیز ندارد. او در پستی در اینستاگرام مدعی شد که شب هنگام فردی سعی داشته در بیرونی خانه اش را بشکند. او با ایجاد صفحه‌ای در سایت GoFundMe خواستار دریافت کمک مالی از سوی هواداران اش برای جمع آوری ۲۵ هزار دلار به منظور پرداخت حق الوکاله وکیل اش به منظور انجام روند طلاق شد.

آلیس در ایمیلی برای دوست اش نوشته بود: "حتی اگر یک میلیون سال هم می‌گذشت فکر نمی‌کردم مجبور به انجام چنین کاری شوم. تا همین اواخر به نظر می‌رسید همه چیز در زندگی من خوب پیش می‌رود. من یک شوهر فوق العاده و دو بچه باهوش داشتم با این وجود، در آگوست ۲۰۲۰ درست با شروع پاندمی کووید تمام زندگی ام از هم فروپاشید. هزینه‌های حقوقی همه چیز را از بین برده از پس انداز تا پول حساب‌ها تا حقوق تعیین شده برای دوره بازنشستگی. دیروز تمام حساب هایم تمام شد و نتوانستم چیزی بخرم. من درخواست کمک می‌کنم کاری که هرگز انجام نداده‌ام و هرگز انتظار انجام آن را نداشتم. من هیچ پدر و مادر یا خانواده بزرگی ندارم که از آنان پول قرض بگیرم". در اسناد دادگاه مشخص شد که وکیل او "آن کیلی" است که وکالت "برد پیت" را نیز برعهده دارد.

 

تکان‌دهنده‌ترین طلاق هالیوود؛ پایان عجیب ۱۴ ساله زندگی

یوان گروفود و آلیس ایوانز قبل از طلاق

جولای ۲۰۲۲: یوان خواستار حضانت مشترک دختران شد

یوان برای ملاقات با فرزندانش درخواست حق حضانت و ملاقات کرد و در پرونده ادعا نمود که ایوانز عمدا سعی داشته رابطه بین او و فرزندانش را قطع کند. گروفود مدعی شد در طول زندگی ۱۴ ساله اش از سوی ایوانز مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته و در طول زندگی توسط ایوانز در مقابل چشم دختران شان تحقیر شده است. یوان در دادگاه گفته بود: "ایوانز اغلب ظاهر مرا مسخره می‌کرد و در مورد ریزش موهایم نظر می‌داد و به من می‌گفت که چشمانی آویزان دارم. او با این حرف‌ها به رابطه من با فرزندان ام از نظر عاطفی آسیب جدی وارد ساخته است".

چند روز پس از تشکیل پرونده ایوانز پیام‌های متنی را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد شوهرش برای دختر بزرگ شان ارسال کرده بود. در آن پیام یوان گفته بود نمی‌تواند با دخترانش برای یک روز در بیرون از خانه وقت بگذراند، زیرا باید مراقب والاس باشد که به بیماری ام اس مبتلاست.

آگوست ۲۰۲۲: یوان توانست حکم منع سه ساله علیه آلیس را دریافت کند

طبق حکم دادگاه محدودیت‌های شدیدتری توسط یک قاضی آمریکایی علیه آلیس اعمال شد از جمله حکمی که آلیس ایوانز را از افشای پیام‌های متنی خصوصی فرزندانش منع می‌کرد. اسناد دادگاه نشان می‌دهد که گروفود مدعی بود که آلیس به ایجاد مشکلات برایش ادامه می‌دهد. او از ایوانز خواست تا پیام‌های متنی خود و فرزندانش را در هیچ حسابی در رسانه‌های اجتماعی منتشر نکند. گروفود از قاضی خواست تا به ایوانز دستور دهد با کارفرمای او تماس نگیرد و درباره اش به کارفرمایان اش حرف‌های بدی نگوید.

سپتامبر ۲۰۲۲: نبرد یوآن و آلیس برای حضانت فرزند به بن بست رسید

دو ماه پس از آن که گروفود درخواست حضانت مشترک دو دخترش را ارائه داد و خواستار حق حضانت و ملاقات آنان شد در نهایت نتوانست با آلیس به راه حلی برسد.

نوامبر ۲۰۲۲: گزارشی علیه آلیس به پلیس به اتهام کودک آزاری و مصرف مواد مخدر ارائه شد

ایوانز در میانه کشمکش حقوقی بر سر حضانت فرزندان با انتشار توئیتی مدعی شد که شخصی علیه او به اتهام سوء استفاده و کودک آزاری و مصرف مواد مخدر گزارشی به پلیس ارائه داده است. او نوشت پلیس به خانه آمد و هیچ نشانه‌ای از سوء استفاده یا وجود دارو و حتی مشروبات الکلی پیدا نکرد. او نوشته بود فردی گزارش داده که وی مست بوده و بچه‌ها را آزار داده است.

مارس ۲۰۲۳: اتهامات علیه آلیس لغو شد

دادستان‌های لس آنجلس اتهامات مطرح شده علیه آلیس ایوانز مبنی بر سرپیچی او از دستور منع تعقیب شوهرش را لغو کردند.

مه ۲۰۲۳: آلیس از خانه خانوادگی ۲ میلیون دلاری خود نقل مکان می‌کند، زیرا یوان به قدری از نظر مالی ناتوان شده که نمی‌تواند هزینه آن را بپردازد

آلیس ایوانز و فرزندان اش پس از درخواست یوان گروفود از دادگاه مبنی بر فروش خانه و این که او گفته بود پولی برای پرداخت وام مسکن برای خانواده اش ندارد از خانه خانوادگی خود خارج شده و به یک خانه اجاره‌ای رفتند. اسناد دادگاه نشان می‌دهند که یوان به دادگاه گفته که نه او و نه ایوانز قادر به پرداخت ۶۷۵۰ دلار در ماه برای پرداخت وام مسکن، بیمه و مالیات بر دارایی نیستند. او گفت که در سال گذشته صرفا یک کار با درآمد داشته است و آن قدر فقیر بود که به کمک‌های دوست دختر جوان اش تکیه می‌کرد.

یوان گفته بود: "اجاره آپارتمان من ۳۴۰۰ دلار در ماه است. من با دوستم که از سپتامبر ۲۰۲۲ به دلیل شرایط مالی من بیشتر هزینه‌های زندگی و تمام اجاره خانه ما را پرداخت می‌کند زندگی می‌کنم".

مه ۲۰۲۳: الا ۱۳ ساله علیه پدر و دوست دختر او شکایت می‌کند

دختر نوجوان ایوانز و گروفود در دادگاه لس آنجلس علیه پدرش و دوست دختر او شکایت کرد. در اسناد آمده که الا اظهار داشته که از پدرش می‌ترسد. او مدعی اعمال خشونت از سوی پدرش و دوست دختر او شده بود الا در پرونده خواستار فاصله گرفتن پدرش از خود شده بود و خواسته بود برای مدت ۵ سال با او تماس نگیرد.

الا درخواست کرد که این حکم خواهر نه ساله اش السی را نیز شامل شود. او گفته بود که با خواهرش زندگی می‌کند و می‌ترسد که یوان خواهرش را نیز مورد آزار و اذیت قرار دهد. او هم چنین درخواست کرد که پدرش مجبور شود "برخی یا تمام هزینه‌های وکیل اش" را بپردازد.

ژوئن ۲۰۲۳: یوان آلیس را به سوء استفاده از نام او از طریق حساب‌های توئیتر جعلی متهم کرد

در اسناد دادگاه که به دست "دیلی میل" رسیده مشخص شده که گروفود ادعا کرده که همسرش که از او جدا شده بود بیرون از خانه اش در لس آنجلس بر سر او فریاد زد و او را در مقابل دختر ۱۳ ساله شان "آزارگر" و "توهین آمیز" خطاب کرده بود.

او مدعی شد که آلیس ایوانز هزاران پست نادرست و تهدیدآمیز و با ماهیت آزار دهنده را علیه اش منتشر کرده بود. او گفته بود:"آلیس من را به کودک آزاری متهم کرد گفت من دختران را دوست ندارم و من را یک هیولای بی رحم خطاب کرد".

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
57
چه خاکی به سرمون شد!!!!!!!…..دیدی چی شد؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
عجب تکان های شدیدی خوردیم - از زلزله دوازده ریشتری هم تکان دهنده تر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
10
اين همه متن نوشتي و وقت مردم رو گرفتي براي چي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
1
6
واقعا این تابناک هم شده فیلم فارسی قبل از انقلاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
7
خیلی دادگاه احمقانه ای بوده . از خود بچه ها بپرسن که با کدوم والد میخوان زندگی کنن و ختم غائله.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
0
11
تابناک جان واقعا مشکلات مردم و... با این خبرهای بدون ارزش حل می شود؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار