راز ترانه عاشقانه محبوب اردوغان
کد خبر: ۲۸۲۵۶۶
تاریخ انتشار: 2023 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
این‌ها عباراتی از ترانه‌ی محبوب رجب‌طیب‌اردوغان است که روز یکشنبه گذشته با قطعی شدن پیروزی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، در میان جمع طرفدارانش خوانده شد. او پس از اعلام پیروزی‌اش همراه همسرش روی سکو ایستاد و با طرفدارانش دیدار کرد.

راز ترانه عاشقانه محبوب اردوغان

راز ترانه عاشقانه محبوب اردوغاناختصاصی تابناک با تو؛ «برای کسی که می‌شنود، برای کسی که نمی‌شنود، برای کسی که می‌پرسد برای کسی که نمی‌پرسد، من او را خیلی دوست دارم...»

Duyanlara duymayanlara
Soranlara sormayanlara
Ben onu seviyorum çok seviyorum

این‌ها عباراتی از ترانه‌ی محبوب رجب‌طیب‌اردوغان است که روز یکشنبه گذشته با قطعی شدن پیروزی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، در میان جمع طرفدارانش خوانده شد.

او پس از اعلام پیروزی‌اش همراه همسرش روی سکو ایستاد و با طرفدارانش دیدار کرد.

حزب عدالت و توسعه در طول تبلیغات انتخاباتی‌اش در این ماه‌های اخیر، از ترانه‌های مختلفی استفاده کرده که یکی از پر کاربردترین آنها در انتخابات، ترانه «دوستت دارم» اثر چنگیز‌کورت‌اوغلو است. اردوغان تا به حال دوبار از این ترانه استفاده کرده؛ یکبار در ۱۴ ماه مه سال جاری و یکبار هم بعد از اعلام خبر پیروزی‌اش که آن را در جمع مردم خواند.

این ترانه محبوب اردوغان است. تاریخ انتشار آن به ۱۹۹۶ بازمی‌گردد و در سال ۲۰۱۸ با نام «duyanlara duymayanlara» دوباره بازنشر شد و چنگیز با همکاری هاکان‌آلتون آن را بازخوانی کرد.

راز ترانه عاشقانه محبوب اردوغان

دانلود

آهنگ محبوب اردوغان

 

در بخشی از ترانه می‌خوانیم: «همه‌چیز، همه چیز برای توئه، نماز و دعاهام، احساساتم، به تو در رویاهایم نگاه می‌کنم... من همیشه برات ترانه میخونم، همه‌چیز، همه‌چیز برای توئه، نماز و دعاهام، احساساتم، برای کسی که میشنوه، برای کسی که نمی‌شنوه، برای کسی که می‌پرسه، برای کسی که نمی‌پرسه، من دوستش دارم، ...»

او در سخنرانی پیروزی گفت: ما عاشق استانبولیم، با استانبول به راه افتادیم، در استانبول ادامه دادیم، امروز استانبول چیز دیگری است، عزیزان حاضر، با صادق‌ترین احساسات و احترام و مودت بهتون تبریک میگم.

او به رقیب انتخاباتی‌اش نیز گفت: بای بای کمال!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار