کراش های فوتبالیست های مشهور؛ از پپ گواردیولا تا کریستیانو رونالدو
کد خبر: ۲۸۲۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
فوتبالیست ها حالا سلبریتی هایی تمام عیار هستند. آن ها به مهمانی های چهره های تراز اول دعوت می شوند، با ثروتمندها به سفر می روند و از پول و ثروت چیزی از ستاره های موسیقی و سینما و مدل ها کم ندارند. با این حال، آن ها هم در نهایت مانند بقیه انسان اند و سلبریتی های مورد علاقه ی خودشان را دارند.

«تابناک با تو» - فوتبالیست ها حالا سلبریتی هایی تمام عیار هستند. آن ها به مهمانی های چهره های تراز اول دعوت می شوند، با ثروتمندها به سفر می روند و از پول و ثروت چیزی از ستاره های موسیقی و سینما و مدل ها کم ندارند. با این حال، آن ها هم در نهایت مانند بقیه انسان اند و سلبریتی های مورد علاقه ی خودشان را دارند. از پپ گواردیولا تا رونالدو، در ادامه از سلبریتی های مورد علاقه ی چهره های مطرح فوتبالی خواهیم گفت.

پپ گواردیولا – جولیا رابرتز

کراش فوتبالیست ها

پپ گواردیولا، مربی منچستر سیتی ۳ سلبریتی مورد علاقه دارد: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز. و وقتی چند سال قبل فهمیده بود رابرتز به دیدن تیم رقیب شان، منچستر یونایتد رفته، دلش شکسته بود.

کراش فوتبالیست ها

او در اینباره گفته: «من در هر صورت لیگ قهرمانان اروپا را باخته ام. حتی اگر سه بار متوالی قهرمان لیگ شوم. من سه تا سلبریتی مورد علاقه دارم: مایکل جردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز. رابرتز چند سال پیش به منچستر آمد، نه در دهه ی ۹۰ که سر الکس فرگوسن مرتب برنده می شد. زمانی به منچستر آمد که ما بهتر از یونایتد بودیم، در همین چهار پنج سال اخیر. او به دیدن منچستر یونایتد رفت ولی پیش ما نیامد. برای همین حتی اگر قهرمان لیگ شوم هم در برابر این حقیقت که جولیا رابرتز به منچستر آمد اما به دیدن ما نیامد، هیچ است. حتی اگر لیگ را ببرم هم با این ناامیدی قابل مقایسه نیست.»

با این حال، توییت اخیر رابرتز برای تبریک قهرمانی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به گواردیولا و تیمش، حتماً دلشکستگی مربی منچستر سیتی را جبران کرده است.

پپ گواردیولا خود زندگی مشترک موفقی با کریستینا سررا دارد.

کریستیانو رونالدو – کندال جنر

کراش فوتبالیست ها

کریستیانو رونالدو هم گرچه حالا زندگی مشترک موفقی با نامزدش جورجینا رودریگز دارد، اما زمانی که هنوز مجرد بود تلاش می کرد از طریق اینستاگرام به کندال جنر ابراز علاقه کند.

کراش فوتبالیست ها

او عکس های جذاب جنر را لایک می کرد و اینطور که گفته می شود یک بار هم او را به تماشای یکی از بازی های رئال مادرید دعوت کرده بود.

جک گریلیش – ریانا

کراش فوتبالیست ها

جک گریلیش، ستاره ی منچستر سیتی وقتی برای تیم استون ویلا بازی می کرد، یک بار در مصاحبه ای در پاسخ به این سؤال که کدام سلبریتی است که بیشتر از همه مشتاق دیدار با او است، بی معطلی گفت: «ریانا. چون خیلی زیبا است.»

کراش فوتبالیست ها

گریلیش به علاقه اش به موسیقی ریانا هم اذعان کرد.

این فوتبالیست البته حالا با ساشا آتوود ازدواج کرده است.

روبن لوفتوس-چیک – لارا وودز

کراش فوتبالیست ها

لارا وودز، خبرنگار و گزارشگر فوتبال تلویزیون انگلیس از قرار معلوم طرفداران زیادی میان اهالی ورزش دارد.

اولین ورزشکاری که به علاقه ی خود به وودز اعتراف کردد روبن لوفتوس-چیک، بازیکن انگلیسی بود که در برنامه ی وودز حضور پیدا کرده بود.

کراش فوتبالیست ها

وودز از لوفتوس-چیک پرسید که کدام چهره ی مشهور است که به او علاقه دارد. و پاسخ لوفتوس-چیک «لارا وودز» بود که حیرت و هیجان این گزارشگر را به دنبال داشت. وودز در پاسخ گفت: «جواب نامتعارفی بود!»

بعداً آنتونی جاشوا، بوکسور انگلیسی نیز به علاقه ی خود به وودز اذعان کرد.

دیوید و ویکتوریا بکهام

کراش فوتبالیست ها

دیوید بکهام در سال ۱۹۹۸ از ویکتوریا بکهام که آن زمان ستاره ی گروه موسیقی اسپایس گرلز بود، خواستگاری کرد.

با این حال، به اذعان دیوید، او پیش از ملاقات با ویکتوریا هم به این خواننده ی مشهور علاقه داشت.

کراش فوتبالیست ها

دیوید که شیفته ی ویکتوریا شده بود، به خاطر او یکی از موزیک ویدئوهای اسپایس گرلز به نام Say You’ll Be There را پشت هم تماشا می کرد و می گفت یکی روز با او ازدواج خواهد کرد.

آن ها بالاخره در یکی از بازی های منچستر یونایتد با یکدیگر ملاقات کردند و بعد از آن دیگر شد آنچه شد.

کالوم ویلسون – مایلین کلاس

کراش فوتبالیست ها

کالوم ویلسون، بازیکن نیوکاسل ماجرای اولین سلبریتی مورد علاقه اش، مایلین کلاس، خواننده ی انگلیسی را با اندکی شرمندگی تعریف کرده است. به ویژه به این خاطر که برای امضا گرفتن از او ساعت ها در صف ایستاده بود.

کراش فوتبالیست ها

ویلسون در اینباره گفته: «اولین سلبریتی مورد علاقه ام مایلین کلاس بود. مطمئن نیستم چرا. شاید به خاطر این بود که خواننده ی گروه Hear’Say  بود. احتمالاً برای همین بود. آهنگ های این گروه را همیشه گوش می دادم. در واقع یک بار ۴ یا ۵ ساعت پرچم به دست برای دیدن این گروه در صف منتظر مانده بودم.»

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
1
3
خب که چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار