سنگ‌هایی که ثروت، شهرت و عشق را به ارمغان می‌آورند!
کد خبر: ۲۷۸۱۳۹
تاریخ انتشار: 2023 April 30    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
اگر به دنبال خوش‌شانسی در زندگی خود هستید، کریستال‌ها می توانند پاسخگو باشند.

اگر به دنبال خوش‌شانسی در زندگی خود هستید، کریستال‌ها می توانند پاسخگو باشند.

 
 

اعتقاد بر این است که کریستال‌های خاصی با خواص و انرژی‌های منحصر به فرد خود انرژی مثبت و خوش‌شانسی را جذب می‌کنند. در اینجا لیستی از ۱۰ کریستال برتر که گفته می‌شود خوش اقبالی را در خود جای داده‌اند لیست کرده‌ایم:

 

سیترین

 

سنگ‌هایی که ثروت، شهرت و عشق را به ارمغان می‌آورند!

سیترین که به عنوان "سنگ موفقیت" شناخته می‌شود، گفته می‌شود که فراوانی، رفاه و مثبت بودن را به ارمغان می‌آورد. سیترین یک کریستال زیبا و پر جنب‌وجوش است که گفته می‌شود انرژی قدرتمندی را حمل می‌کند. این سنگ می‌تواند به افراد کمک کند تا شانس، رفاه و مثبت اندیشی را جذب کنند. این شکل از کوارتز دارای طیف رنگی از زرد کم رنگ تا کهربایی عمیق است.

سیترین در سراسر جهان از جمله برزیل، روسیه، اسپانیا، فرانسه، ماداگاسکار و ایالات متحده یافت شده است. در طبیعت، اغلب به صورت خوشه یا ژئود در سنگ های آتشفشانی یافت می‌شوند. مردم برای قرن‌ها از سیترین برای بهبود زندگی خود و آوردن انرژی مثبت به خانه و محل کار خود استفاده می‌کردند. برخی معتقدند که این نوع سگ می‌تواند با پاک کردن انرژی‌های منفی و باز کردن کانال‌هایی برای فراوانی به تجلی کمک کند. همچنین گفته می‌شود که سیترین باعث افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت می‌شود و در عین حال از تأثیرات و انرژی منفی را دور می‌کند.

پیریت

سنگ‌هایی که ثروت، شهرت و عشق را به ارمغان می‌آورند!

پیریت که اغلب "طلای احمق" نامیده می شود، بر این باوراند که پیریت ثروت را جذب می‌کند و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد. پیریت یک ماده معدنی است که به دلیل شباهت آن به فلز گرانبها و با ارزش طلا، به "طلای احمق" نیز معروف است. همچنین درخشندگی فلزی دارد و می تواند رنگ آن از زرد برنجی کم رنگ تا طلایی تیره تر باشد. پیریت را می توان در بسیاری از نقاط جهان از جمله اسپانیا، پرو و روسیه یافت.

مردم از دیرباز بر این باور بودند که پیریت خوش شانسی، ثروت و اعتماد به نفس می‌آورد. گفته می‌شود که با تقویت تفکر منطقی و حفظ حافظه، خلاقیت را تحریک می‌کند و وضوح ذهنی را تقویت می‌کند. علاوه بر این، با وارد کردن انرژی مثبت به زندگی فرد به تجلی آن کمک می‌کند.

سنگ دلربا

سنگ‌هایی که ثروت، شهرت و عشق را به ارمغان می‌آورند!

سنگ دلربا که به عنوان سنگ "فرصت" یا "آونتورین" شناخته می‌شود، هم در شغل و هم در روابط، خوش شانسی به ارمغان می‌آورد. دلربا یک نوع ماده معدنی است که در سایه های مختلف سبز، از روشن تا تیره وجود دارد. این درخشش متمایز ناشی از لکه های ریز میکا یا سایر مواد معدنی تعبیه شده در آن است. همچنین در رنگ هایی مانند آبی، قهوه ای، نارنجی و قرمز وجود دارد.

این کریستال در هند، برزیل، روسیه و تبت رایج است. انواع مختلفی از آونتورین وجود دارد، از جمله آونتورین سبز که رایج ترین شکل آن است. آونتورین آبی باعث آرامش درونی و رشد معنوی می‌شود، در حالی که آونتورین قرمز خلاقیت و انگیزه را افزایش می‌دهد. آونتورین هلو به تعادل عاطفی کمک می کند. در نهایت، آونتورین زرد یا طلایی باعث افزایش ثروت و رفاه می شود.

مالاکیت

سنگ‌هایی که ثروت، شهرت و عشق را به ارمغان می‌آورند!

این یک سنگ محافظ است که باعث رشد و تحول می شود و در عین حال فراوانی مالی را نیز به همراه دارد. این سنگ یک ماده معدنی سبز رنگ زیبا است که قرن هاست که مردم به دلیل ظاهر منحصر به فرد و خواص درمانی بالقوه آن قدردانی می‌کنند. این سنگ در ذخایر مس در سراسر جهان از جمله در مکان هایی مانند روسیه، استرالیا و جمهوری دموکراتیک کنگو قرار دارد. رنگ سبز پر جنب و جوش آن از حضور هیدروکسید کربنات مس ناشی می‌شود.

از نظر ظاهر، با الگوهای چرخشی و سایه‌های مختلف سبز می‌تواند کاملاً چشمگیر باشد. هنرمندان به دلیل زیبایی و دوام آن اغلب برای زیورآلات یا اشیاء تزئینی از آن استفاده می‌کنند.

علاوه بر زیبایی شناختی، بسیاری از مردم بر این باورند که مالاکیت این توانایی را دارد که شانس و فراوانی را به زندگی آنها وارد کند. برخی حتی از آن در طول مدیتیشن یا کار انرژی برای کمک به رشد شخصی و بهبود عاطفی استفاده می‌کنند.

رز کوارتز

سنگ‌هایی که ثروت، شهرت و عشق را به ارمغان می‌آورند!

رز کوارتز یک کریستال صورتی زیبا است. مردم برای قرن ها از آن برای جذب عشق و انرژی مثبت به زندگی خود استفاده کرده‌اند. نام خود را از رنگ صورتی گرفته است که شبیه گلبرگ های ظریف گل رز است. این کریستال اغلب در سنگ‌های رسوبی مانند، گرانیت و گنیس است، اما می تواند در سازندهای پگماتیت نیز باشد. برای استفاده از رز کوارتز برای موفقیت در عشق و عاشقی، بسیاری از مردم ترجیح می دهند آن را با خود حمل کنند یا آن را به عنوان جواهرات بپوشند. این اجازه می دهد تا انرژی شفابخش سنگ به طور مداوم وجود داشته باشد و از طرف آنها کار کند. برخی نیز رز کوارتز را در نزدیکی تخت یا زیر بالش خود قرار می دهند تا خواب آرام و رویاهای شیرین را ترویج کنند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار