کتانی ای که قدم های شما را می شمارد!
کد خبر: ۲۷۷۹۸
تاریخ انتشار: 2016 February 14    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
برند لوازم ورزشی دیجیت سول (Digitsole) کتانی‌های هوشمندی تولید کرده است که می‌تواند به گوشی یا ساعت هوشمند شما متصل شده و یا پاهای‌تان را گرم کرده، قدم‌های‌تان را بشمارد و حتی مانند نسخه تخیلی کتانی نایک در فیلم معروف بازگشت به آینده، پاشنه‌اش را بلندتر کند.
کتانی ای که قدم های شما را می شمارد!این قابلیت تقلیدی است از کتانی‌های برند نایک که مایکل جی فاکس در فیلم بازگشت به آینده 2 به پا داشت و می‌توانست قد خود را با بالا و پایین کردن پاشنه آنها تنظیم کند. خود برند نایک نیز سال گذشته کتانی که به بازار عرضه کرد این قابلیت را در خود داشت.

این کتانی جدید در واقع نسخه‌ای جدید از مجموعه وارم است که این برند در سال گذشته ارائه کرده بود و آن نمونه می‌توانست با اتصال به گوشی هوشمند پای فرد را گرم کند. اما این نسخه جدید در کنار آن قابلیت که البته با امکان تنظیم دمای دقیق پا، کمی هم پیشرفته‌تر شده است، می‌تواند مسافت پیموده شده توسط فرد و کالری سوزانده شده را نیز ثبت کند و با وارد کردن مشخصاتی مانند قد و وزن فرد، می‌تواند بصورت خودکار ارتفاع پاشنه‌هایش را تغییر دهد.

برند دیجیت سول اعلام کرده است این کتانی دارای چراغ قوه و «قابلیت جذب شوک» هم خواهد بود. به گفته این شرکت باتری کتانی چند روز دوام داشته و امکان شارژ بی‌سیم آن با استفاده از یک وسیله خاص قابل اتصال به بالای هردو کفش وجود دارد.

این کتانی‌ها قرار است در پاییز 2016 بصورت عمومی عرضه شوند و قیمت آنها نیز حدود یک و نیم میلیون تومان برآورد می‌شود.








نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار