دانستنی های عجیب از قورباغه ها و حیوانات
کد خبر: ۲۷۷۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
bato-adv
bato-adv
پیش از یکی از زلزله هایی که در چین رخ داد، یک اتفاق جالب و حیرت انگیز توسط قورباغه ها رقم خورد. تعداد قابل توجهی از قورباغه ها دو روز قبل از وقوع زلزله، دسته جمعی از منطقه خطر گریخته و خود را به مکان های امن رساندند.
دانستنی های عجیب از قورباغه ها: این حیوانات کوچک در بدن خود گیرنده هایی دارند که از هر دستگاه ساخته ی دست انسان پیشرفته تر است. آن ها می توانند دو یا سه روز قبل از زلزله، صدایی را که از درون زمین متصاعد می شود، بشنوند.


پیش از یکی از زلزله هایی که در چین رخ داد، یک اتفاق جالب و حیرت انگیز توسط قورباغه ها رقم خورد. تعداد قابل توجهی از قورباغه ها دو روز قبل از وقوع زلزله، دسته جمعی از منطقه خطر گریخته و خود را به مکان های امن رساندند. امروزه دانشمندان درصدد هستند، با بررسی بدن قورباغه ها در آزمایشگاه ها راز این مزیت قورباغه ها را کشف کنند؛ شاید بتوانند از آن ها برای تشخیص زود هنگام زلزله و حوادثی از این دست استفاده کنند.

دانستنی های عجیب از قورباغه ها و حیوانات

دانستنی های جالب درباره سنجاقک ها

آیا می دانستید که سنجاقک ها هم مانند پرندگان مهاجرت می کنند. برخی از سنجاقک ها در فصل زمستان به جنوب و در فصل های گرم سال به مناطق شمالی و سرد مهاجرت می کنند. آن ها معمولا ۱۱۰۰۰میل بر فراز اقیانوس هند پرواز می کنند.

دانستنی های عجیب از قورباغه ها و حیوانات

آنها در کنار برکه ها، باتلاق ها و مکان هایی که آب جمع شده باشد زندگی و حدود شش سال عمر می کنند که متأسفانه برخی از گونه های آن در حال انقراض است؛ سنجاقک ها دارای قدرت بینایی بالایی هستند.

سایر حیوانات

اگر فیل در حالت ایستاده بمیرد تا چند روز ممکن است به این حالت بماند و سپس بر زمین بیفتد.
شتر مرغ ها می توانند بیش از ۷۵ سال عمر کنند.
۵۰ نوع آفتاب پرست در دنیا وجود دارد که همه ی این پنجاه نوع در ماداگاسکار پیدا می شود. نهنگ ها وزنی معادل سی فیل استرالیایی دارند.

Showtread.com
Taqifnafsak.com

معلومات غريبة عن الضفادع،الضفادع و الزلزال،معلومة عن الضفدع غريبة
معلومات عن حشرة اليعسوب:سنجاقك
معلومات غريبة عن الحيوانات
سعیده ملایی
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
5
4
این که حیوانات از وقوع زلزله پیش از اتفاق اون خبر دارن شکی نیست ولی من خودم به شخصه یه تجربه ی جالب دارم ،قبل از حالا وقوع هر زلزله ای مورچه های حیاط خونه ی ما رفت و آمدشون بیشتر میشه و به صورت گروهی در یک جا تجمع می کنند ،به نظر من مورچه ها هم چنین قدرتی دارند،ای کاش دانشمندان درباره ی مورچه ها هم یه تحقیقی بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
الان میگم دانشمندان بیان خونتون
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv