طرز تهیه کیک نسکافه‌ای؛ شیک و مجلسی
کد خبر: ۲۷۷۲۹۴
تاریخ انتشار: 2023 April 22    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کیک یخچالی نسکافه‌ای با نشاسته ذرت تهیه می‌شود و شما می‌توانید از بیسکویت پتی بور استفاده کنید و به دلخواه می‌توانید از طعم شکلاتی یا ساده استفاده کنید و این کیک خوشمزه را تهیه کنید. شما می‌توانید این کیک خوشمزه را با ترکیب خامه صبحانه و خامه قنادی این کیک را تهیه کنید و برای مهمانی‌ها آماده کنید.

طرز تهیه کیک نسکافه‌ای؛ شیک و مجلسی«تابناک با تو» - کیک‌های یخچالی یکی از ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین کیک‌ها می‌باشد که شما می‌توانید این کیک ساده و خوشمزه را این بار با طعم نسکافه تهیه کنید.

کیک یخچالی نسکافه‌ای با نشاسته ذرت تهیه می‌شود و شما می‌توانید از بیسکویت پتی بور استفاده کنید و به دلخواه می‌توانید از طعم شکلاتی یا ساده استفاده کنید و این کیک خوشمزه را تهیه کنید. شما می‌توانید این کیک خوشمزه را با ترکیب خامه صبحانه و خامه قنادی این کیک را تهیه کنید و برای مهمانی‌ها آماده کنید. برای تهیه کیک‌های یخچالی نیازی به قالب خاصی ندارید و می‌توانید داخل یک قالب پیرکس تهیه کنید.

طرز تهیه کیک نسکافه‌ای؛ شیک و مجلسی

مواد لازم

نشاسته ذرت ۳ ق غذا خوری

آرد شیرینی پزی ۳ ق غذا خوری

نسکافه (قهوه فوری) ۳ ق مربا خوری

شکر ۱ پیمانه

خامه قنادی یا صبحانه ۲۰۰ گرم (می توانید ۱۰۰ گرم خامه صبحانه و ۱۰۰ گرم خامه قنادی بزنید)

بیسکویت پتی بور ۴ الی ۵ بسته

میوه برای تزیین

شیر ۳ لیوان

طرز تهیه کیک یخچالی نسکافه‌ای

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا کمی از شیر را داخل یک ظرف ریخته و نشاسته ذرت را اضافه کنید و هم بزنید تا نشاسته ذرت باز شود و بعد کل شیر را اضافه کنید و هم بزنید و بعد آرد الک شده را به مخلوط شیر اضافه کنید و با همزن دستی مخلوط کردن و هم بزنید تا کاملا صاف و یکدست شود. اگر یکدست نبود می‌توانید یک بار از الک رد کنید.

مرحله دوم: جوشاندن مواد

در ادامه شکر و نسکافه فوری را اضافه کرده و هم بزنید و قابلمه را روی حرارت قرار دهید و مداوم هم بزنید تا به غلظت برسد، باید این کار مداوم انجام دهید و حرارت کم باشد تا بوی خامی نشاسته و آرد گرفته شود و زمانی که به غلظت فرنی رسید باید قابلمه را زروی حرارت بردارید و خامه‌ی را که از قبل داخل دمای محیط قرار دادید و شل شده را کم کم اضافه کنید و با همزن دستی مواد را هم بزنید تا خامه حسابی مخلوط شود.

مرحله سوم: تهیه کیک یخچالی نسکافه‌ای

در ادامه داخل قالب مورد نظر را یک نایلون انداخته و از بیسکویت‌ها بردارید و کمی از مواد تهیه شده روی آن بزنید و کنار هم در قالب بچینید تا ظرف پر شود. سپس ظرف را برای ۱۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا بیسکویت‌ها نرم شود و در انتها می‌توانید به دلخواه روی کیک را با بیسکویت پودر شده و مویه دلخواه خود تزیین کنید. نوش جان

فوت و فن‌های دستور پخت کیک یخچالی نسکافه‌ای

مایه نباید سرد شود اگر سرد شد می‌توانید مجدد روی حرارت قرار دهید تا گرم شود.

می‌توانید یک ردیف بیسکویت پتی بور ساده و یک ردیف بیسکویت شکلاتی استفاده کنید.

به دلخواه می‌توانید بین لایه از موز یا گردو نیز استفاده کنید.

منبع: برترین‌ها

برچسب ها: کیک ، کیک نسکافه ، شیک ، مجلسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار