موج تخفیف تسلا جهانی شد
کد خبر: ۲۷۶۷۸۶
تاریخ انتشار: 2023 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
شرکت خودروسازی تسلا قیمت‌های بیشتری را برای افزایش تقاضا کاهش می‌دهد.
شرکت خودروسازی تسلا قیمت‌های بیشتری را برای افزایش تقاضا کاهش می‌دهد.
 
شرکت خودروسازی تسلا قیمت خودروهای الکتریکی خود را در برخی از مناطق از جمله اروپا و سنگاپور کاهش داد و روند تخفیف جهانی را که در ژانویه در چین آغاز کرد، افزایش داد.
 
موج تخفیف تسلا جهانی شد
 
بر اساس نتایج رویترز، تسلا قیمت تمام مدل های خودروهای مدل ۳ و مدل Y خود را در چین بین ۶ تا ۱۳.۵ درصد در ژانویه کاهش داد. با این حال، این خودروساز در ماه فوریه، قیمت‌های خودروهای سایز متوسط اسپرت مدل Y خود را در چین افزایش داد.
 
تسلا برای اولین‌بار از سال ۲۰۲۱ قیمت خودروهای مدل ۳ و مدل Y خود را حدود ۱۰ درصد در ژاپن کاهش داد. یکی از مقامات فروش تسلا در کره جنوبی اعلام کرد که کاهش قیمت تسلا متفاوت بود اما از حدود ۶ میلیون وون تا ۱۰ میلیون وون (۷۷۰۲.۷۴ دلار) متغیر بود.
 
تسلا در هفتم آوریل، پنجمین کاهش قیمت خودرو خود را در سال جاری در بازار ایالات‌متحده اعلام کرد و قیمت‌ها را بین دو تا ۶ درصد کاهش داد. تسلا در آلمان، قیمت مدل ۳ و مدل Y را در ماه ژانویه حدود یک تا ۱۷ درصد کاهش داد.
 

مشتریان فرانسوی که مدل ۳ را به قیمت ۴۴ هزار و ۹۹۰ یورو (۴۷۸۶۰ دلار و ۳۶ سنت) خریداری می‌کنند از طریق یارانه دولتی ۵۰۰۰ یورو کاهش قیمت بیشتری خواهند داشت. تسلا در سنگاپور، قیمت خودروهای مدل ۳ و مدل Y خود را در ماه آوریل بین ۴.۳ تا ۵ درصد کاهش داد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار