مرگ غم‌انگیز میرنادر پس از جشن عروسی دخترش
کد خبر: ۲۷۶۵۸۱
تاریخ انتشار: 2023 April 12    -    ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
میرنادر موسوی ۵۳ ساله که قبل از عید در تصادفی در جاده کرج_قزوین به کما رفته بود، با رضایت خانواده کبد و کلیه اش را اهدا کرد.
میرنادر موسوی ۵۳ ساله که قبل از عید در تصادفی در جاده کرج_قزوین به کما رفته بود، با رضایت خانواده کبد و کلیه اش را اهدا کرد.
 
برادر میرنادر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث رکنا، درباره تصادف رخ داده که به از دست دادن برادرش ختم شد گفت: میرنادر در یک کارخانه حوالی نظرآباد نگهبان بود و قبل از عید به من گفت که برای رسیدگی به درختان باغ پدری در شهرمان به میانه برویم که من نیز قبول کردم و ۲ روز قبل از عید راهی شدیم که متاسفانه آن اتفاق شوم رخ داد.
مرگ غم‌انگیز میرنادر پس از جشن عروسی دخترش
 
وی افزود: ماشین همان ابتدای اتوبان کرج_قزوین، قبل از هشتگرد خراب شد که کنار خیابان توقف کردیم و وقتی او پیاده شد تا ماشین را چک کند. یک دفعه ماشینی از سمت راست سبقت گرفته و به برادرم زد. 45 دقیقه منتظر بودیم تا بالاخره یک ماشین پلیس در محل حاضر شد. اما از ماشین اورژانس خبری نبود و یک اورژانس گذری را خودمان وسط اتوبان متوقف کردیم تا او را به بیمارستان ببرند.
 
برادر مرحوم موسوی ادامه داد: میرنادر را به بیمارستان هشتگرد منتقل کردیم که چند روزی آنجا بستری و سپس 2 روز نیز در بیمارستان شهید مدنی کرج بستری شد که به ما اعلام کردند مغز او خونریزی کرده و بهتر است که اعضای بدنش را اهدا کنید. بنابراین با خواهر و برادرها جمع شده و رضایت دادیم تا کلیه و کبد او اهدا شود. 
 
وی افزود: برادرم یک دختر 21 ساله و یک پسر 13 ساله داشت که اتفاقا دخترش همین چند وقت قبل عروسی کرد. همسرش نیز خانه دار است. وقتی برادرم فوت کرد همه مردم نظرآباد برای تشییع او آمدند. 
 

برادر مرحوم موسوی فردی که اعضای بدنش بعد از به کما رفتن اهدا شد، در پایان در پاسخ به این سوال که آیا راننده وسیله نقلیه ای که با برادرش تصادف کرد دستگیر شده است تاکید کرد: متاسفانه او هنوز با وجود اینکه نزدیک محل حادثه نیز دوربین وجود داشت، دستگیر نشده است و حالا باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار