تبلیغ در مراسم اسکار ثانیه‌ای چند میلیارد است؟
کد خبر: ۲۷۳۶۸۳
تاریخ انتشار: 2023 March 12    -    ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
 شبکه ABC (شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا) که متعلق به کمپانی دیزنی و پخش‌کننده رسمی جوایز سالانه آکادمی اسکار است، در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به برگزاری مراسم نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اعلام کرد که تمام تبلیغات تلویزیونی این مراسم پربیننده را فروخته است.
 شبکه ABC (شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا) که متعلق به کمپانی دیزنی و پخش‌کننده رسمی جوایز سالانه آکادمی اسکار است، در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به برگزاری مراسم نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اعلام کرد که تمام تبلیغات تلویزیونی این مراسم پربیننده را فروخته است.
 
پخش تلویزیونی مراسم اسکار شامل ۶۰ تا ۷۰ آگهی تبلیغاتی است که بنا بر اعلام منابع آگاه کمپانی دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه بین ۱.۶ میلیون دلار تا ۲.۱ میلیون دلار دریافت می‌کند (حدود ۳ میلیارد تومان برای هر ثانیه).
 
سال گذشته کمپانی دیزنی، ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار  برای هر آگهی ۳۰ ثانیه‌ای در حین پخش تلویزیونی اسکار دریافت می‌کرد اما با توجه به کاهش مخاطبان تلویزیونی مراسم اسکار در چند سال اخیر، امسال کمی هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش داده است.
 
در مراسم اسکار ۲۰۲۲ در مجموع ۱۳۹ میلیون دلار از محل ۷۰ آگهی در پخش تلویزیونی برای کمپانی دیزینی درآمدزایی داشت؛ در حالی که ۱۵.۸ میلیون دلار نیز از محل ۴۸ آگهی در پخش مراسم فرش قرمز کسب شد.
برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار