آیا برای خرید تور اروپا و آفریقا و آسیا به ویزا نیاز داریم؟
کد خبر: ۲۶۷۹۰۷
تاریخ انتشار: 2023 January 10    -    ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

وقتی صحبت از مسافرت می شود بی شک انتخاب تور اروپا، تور آفریقا جنوبی و تور توکیو به ذهن خطور می کند. مسافرت از جمله سرگرمی هایی است که می تواند بر احساس انسان اثر بگذارد و نگاه او را به زندگی تغییر دهد. هر چقدر افراد بیشتر سفر کنند به همان اندازه اندوخته های روحی خود را افزایش می دهند و این مسئله بسیار مهم است. بهتر است بدانید برای اینکه بتوانید از سفر خود لذت ببرید انتخاب آژانس هواپیمایی بسیار مهم است. آژانس نوید گشت یکی از بهترین و معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که لذت سفر را برای شما دوچندان می کند.

دریافت ویزا الزامی است!

ویزا اجازه ورود به هر کشور است. با توجه به قوانینی که در کشورهای اروپایی وجود دارد افرادی که می خواهند از ایران وارد هر یک از این کشورها شوند باید اقدام به اخذ ویزا نمایند. بنابراین، برای اینکه بتوانید تور اروپا را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید، باید ویزا دریافت نمایید. با توجه به این موضوع که پروسه دریافت ویزا دشوار است، می توانید تمامی کارهای خود را به آژانس نوید گشت بسپارید. در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید برنامه ریزی برای مسافرت است.

از چه زمانی برای دریافت ویزا اقدام کنیم؟

یکی از سوالاتی که دائما در مورد تور اروپا پرسیده می شود در این باره است که از چه زمانی برای دریافت ویزا باید اقدام کنیم. بهتر است بدانید پروسه دریافت ویزا یک پروسه زمان بر است و برای اینکه مسافران بتوانند بدون دغدغه به کشور مورد نظر در تاریخی که می خواهند سفر کنند باید از دو و یا سه ماه قبل درخواست خود را برای سفارت ارسال نمایند.

هزینه دریافت ویزا چقدر است؟

بهتر است بدانید شما برای دریافت ویزا برای تور اروپا باید هزینه ای را پرداخت کنید. در نتیجه، حتما این سوال برای تان پیش می آید هزینه دریافت ویزا چقدر است. هزینه دریافت ویزا برای هر کشور متغییر است. برخی از کشورها هزینه دریافت ویزا را 70 دلار و برخی از کشورها هزینه را 150 دلار اعلام کرده اند. در نتیجه، شما باید ابتدا کشور مورد نظر خود را برای مسافرت انتخاب کنید، پس از آن کارشناسان نوید گشت اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.

نکات مهم در انتخاب تور اروپا

برای اینکه بتوانید از تور اروپا لذت ببرید باید به نکات متفاوتی توجه داشته باشید. در مرحله اول، باید کشور مناسبی را انتخاب کنید. ابتدا باید سلایق و علایق خود را مشخص نمایید و ببینید به چه چه چیزی علاقه دارید؟ آیا می خواهید مراکز مدرن اروپا را ببینید و یا علاقه مند به بخش های تاریخی و موزه ها هستید؟! پس از انتخاب کشور، باید هر چه زودتر با آژانس نوید گشت تماس بگیرید و پروسه دریافت ویزا را شروع نمایید. هر چقدر برنامه ریزی شما برای سفر به اروپا بهتر باشد، به همان اندازه از سفر خود لذت بیشتری خواهید برد.نکته ای که شاید برای تور اروپا بهتر باشد که اشاره کنیم ضمانت نامه تور اروپا است.

ضمانت نامه تور اروپا در واقع مقدار مشخصی از پول یا سند مالکیتی با ارزشی متناسب با پول موردنظر است که آژانس‌های گردشگری از اشخاصی که تور اروپا خریده‌اند دریافت می‌کنند تا به عنوان ضمانت برگشت از سفر پیش خود نگه‌دارند.

برای خرید یا مشاهده تور اروپا روی لینک روبرو کلیک کنید :

https://navidgasht.com/tours/تورهای-اروپا

معرفی مراکز دیدنی در تور آفریقا جنوبی

تور آفریقای جنوبی یکی از مهمترین و بهترین تورهایی است که می تواند مسافرت دلنشینی را برای شما رقم بزند. موزه نلسون ماندلا از جمله مراکزی است که می توانید در تور آفریقا جنوبی از آن دیدن کنید. اگر به مراکز دیگری در تور آفریقا علاقه مند هستید می توانید باغ وحش ژوهانسبورگ، معدن طلای گلد ریف سیتی، شهر کیپ تاون، باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش را انتخاب نمایید. به طور کلی، تور آفریقا تجربه بسیار خاصی است که آن را نمی توانید با سفرهای دیگر مقایسه کنید. پس از سفر به آفریقا جنوبی می توانید تجارب تکرار نشدنی را برای دیگران تعریف کنید. همچنین قیمت تور آفریقای جنوبی بر اساس شرایط مختلفی تعیین می شود. یکی از مهمترین فاکتور هایی که بر قیمت تورها تاثیر می گذارد.

تور توکیو، سفر به کشوری با فرهنگ خاص

وقتی صحبت از تور توکیو می شود افراد کشوری را با فرهنگ خاص به یاد می آورند. توکیو از جمله شهرهایی است که مدرنیته را به خوبی در دل خود جای داده است. با وجود آن، مردمی که در توکیو زندگی می کنند هنوز به فرهنگ گذشته خود پایبند هستند. با تور توکیو می توانید از کوه فوجی، پارک ملی نیکو، باغ های هاماریکیو، پل رنگین کمان، برج توکیو دیدن کنید. همچنین، در تور توکیو جشنواره های متعددی برگزار می شوند که دیدار از آنها خالی از لطف نیست. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

تور اروپا با آژانس نوید گشت

تا به اینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم که شما برای سفر به تور اروپا باید ویزا دریافت کنید و دریافت ویزا برای تمامی کشورها الزامی است. برای دریافت ویزا باید از دو و یا سه ماه قبل اقدام کنید تا بتوانید در تاریخ مقرر به آن کشور بروید.

نوید گشت (https://navidgasht.com) یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا ۹:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار