راهکار هاشمی برای چالش حجاب «بی‌نظیر بوتو»
کد خبر: ۲۶۱۸۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
bato-adv
bato-adv
مرحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود مربوط به هفدهم آبان ماه سال ۷۴ به موضوع حجاب نامتعارف بی‌نظیر بوتو اشاره کرده است.

دیده بان نوشت: مرحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود مربوط به هفدهم آبان ماه سال ۷۴ به موضوع حجاب نامتعارف بی‌نظیر بوتو اشاره کرده است.

 

راهکار هاشمی برای چالش حجاب «بی‌نظیر بوتو»

در کتاب «مرد بحران‌ها» که به قلم لیلی هاشمی منتشر شده؛ مرحوم هاشمی رفسنجانی خاطره جالبی از حجاب «بی‌نظیر بوتو» نقل کرده است.

در این کتاب آمده است:

"تا ساعت نه صبح کارها را انجام دادم. خانم بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر پاکستان و همراهان آمدند. امروز حجاب خوبی داشت. به خاطر بدحجابی پریروزش، گفته بودم خبرنگار نباشد.

مراسم امضای اسناد بدون حضور ما انجام شد. مذاکراتی در مورد گاز و نفت و کارخانه‌های نیشکر و سیمان و... افغانستان داشتیم. باهم به فرودگاه رفتیم. در راه درباره همکاری‌های هسته‌ای صحبت شد و نگرانی وزارت امور خارجه را از اخلال آنها در مسأله میزبانی ما برای کنفرانس اسلامی گفتم؛ گفت که زمان برگزاری مراسم پنجاهمین سال استقلال پاکستان را چندماه به جلو انداخته‌اند که مزاحم برنامه ما نباشند. بر اساس گزارش دیده‌بان ایران؛ مرحوم هاشمی ادامه داد: یکسره کنار هواپیما رفتیم و با خداحافظی رفتند؛ مراسم سان را حذف کردیم."

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
2
8
خیلی وقتها مشکل توی فکر آدمهاست منتها بیرون دارند دنبالش می گردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
14
7
هیچکس به اندازه هاشمی به این مملکت ضربه نزد.
پاسخ ها
مهدی
| |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
احمدی نزاد خوب بود لابد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
2
4
حالا آن بنده خدا که دیگر رفته و نیست حدود 25 سال هم هست که عملا دیگر در حوزه اجرا و تصمیم گیری نقش اساسی نداشت چه جوری که هر چه خوبی و منم منم هسن مال بعضی افراد خاص است اما این فلک زده که دیگر در دنیا هم نیست رها نمی کنید بابا مردم خوب می دانند مشکل کجاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv