چند پیشگویی حیرت‌آور یک مسافر زمان از اتفاقات سال آینده
کد خبر: ۲۵۹۳۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 12    -    ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
یک تیک تاکر به نام اینو آلریک Eno Alric، با نام کاربری theradianttimetraveler، ادعا می کند که مسافر زمان از سال ۲۶۷۱ است.

یک تیک تاکر به نام اینو آلریک Eno Alric، با نام کاربری theradianttimetraveler، ادعا می کند که مسافر زمان از سال ۲۶۷۱ است. او در یک ویدیوی وایرال شده به زمان دقیق برخورد یک شهاب سنگ بزرگ حامل بیگانگان و چهار رویداد مهم دیگر که تاریخ بشر را شکل می دهند، اشاره می کند.

 
چند پیشگویی حیرت‌آور یک مسافر زمان از اتفاقات سال آینده
 

در این ویدیو که ۳۲,۴۰۰ لایک خورده است، نوشته شده: «توجه! بله، من یک مسافر واقعی از سال ۲۶۷۱ هستم، این پنج تاریخ را به خاطر بسپارید.»

۳۰ نوامبر ۲۰۲۲: تلسکوپ جیمز وب سیاره ای را پیدا می کند که نسخه مشابه زمین است.

۸ دسامبر ۲۰۲۲: یک شهاب سنگ بزرگ به زمین برخورد می کند که حاوی انواع جدیدی از فلزات و گونه های بیگانگان است.

۶ فوریه ۲۰۲۳: گروهی متشکل از ۴ نوجوان در ویرانه‌های باستانی، دستگاهی را کشف می کنند که کرم‌چاله‌ای را به روی کهکشان‌های دیگر باز می‌کند.

۲۳ مارس ۲۰۲۳: تیمی از دانشمندان در حال کاوش در درازگودال ماریانا گونه‌های باستانی را پیدا می کنند.

۲۳ ژانویه ۲۰۲۳: یک سونامی فاجعه بار در سواحل غربی ایالات متحده عمدتا در سانفرانسیسکو اتفاق می افتد. او پیش بینی کرده است که یک مگا سونامی ۲۲۸ متری به سطح زمین برخورد خواهد کرد.

 

چند پیشگویی حیرت‌آور یک مسافر زمان از اتفاقات سال آینده

در ماه ژوئن، تیک تاکر دیگری که ادعا می‌کرد یک مسافر زمان است، گفت که می تواند ثابت کند که دنیای پسا آخرالزمان را دیده است. خاویر ادعا می کرد متعلق به سال ۲۰۲۸ است و اعلام کرد که هیچ انسانی باقی نمانده است. این کاربر شبکه‌های اجتماعی که با نام @unicosobreviviente شناخته می‌شود، اولین بار در ۱۳ فوریه سال گذشته تصویری از شهر والنسیا، اسپانیا منتشر کرد که خالی از سکنه و بدون هیچ‌ انسانی بود.

بلافاصله پس از آن، ویدیوهای بیشتری از شهرهای خالی را منتشر کرد، در حالتی که هیچ فعالیت انسانی قابل مشاهده ای وجود نداشت، اما با این حال برق و اتصال به اینترنت برای این تیک تاکر در دسترس بود تا بتواند ویدیوها را آپلود کند.

۱۱ ماه از اولین ویدیو خاویر گذشته است و او اکنون ادعا می کند که هنوز سرگردان است و ۳۴۰ روز را در انزوا کامل در دنیای بدون هیچ انسانی گذرانده است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
2
13
تابناک عزیز لطفا به نشر خرافات دامن نزن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
خرافات نیست شعبده بازی هست اینها
هر سال روشهای شعبده بازی پیچیده تر میشه
ناشناس
| |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
شاید واقیعت هایی باشد که نمی توانند واضح بیان کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار