بی‌سابقه‌ترین استقبال از کنسرت «شادمهر عقیلی»
کد خبر: ۲۵۵۳۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 31    -    ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
bato-adv
bato-adv
فصل جدید کنسرت ها در استانبول دوباره آغاز شده و هنرمندان ایرانی قرار است بار دیگر در این شهر توریستی به اجرای برنامه بپردازند.

 بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: فصل جدید کنسرت ها در استانبول دوباره آغاز شده و هنرمندان ایرانی قرار است بار دیگر در این شهر توریستی به اجرای برنامه بپردازند. 

 
 

ابی، شادمهر، معین، گوگوش، زدبازی، حسن شماعی زاده و بسیاری دیگر از خواننده های ایرانی شهریور ماه کنسرت هایشان را برنامه ریزی کرده اند و در این شلوغی، فقط شادمهر عقیلی ست که بیست روز مانده به کنسرت، تمام بلیت های برنامه اش را فروخت تا همچنان پرفروش ترین خواننده ایرانی باشد.

برترین ها

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
3
8
آسمون به زمین می رسید اگه تو همین ایران کنسرت می داشت و ارز از کشور خارج نمیشد و مالیاتش هم به دولت می رسید نه ترکیه و اردوغان؟ ... خودشون که کاخ نشین اند چیزی از سفره خودشون کم نشده چرا ذهن مبارک رو با این چیزا مشوش کنن!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
1
6
اون وقت این پولها باید بره به جیب آقای اردوغان تا ایشان بیشتر شاخ و شونه بکشه برای ایران و ایرانی . از حق آبه بگیر تا ارتباط دوستانه با اسراییل . واقعا نمیشه جزایر ایران رو اختصاص به این کنسرتهای خوانندگان خارج نشین داد که اینقدر ارز و انرژی مثبت و دل خوش از کشور خارج نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv