اسرائیل، اجرا کننده «سلام فرمانده» را ربود!
کد خبر: ۲۵۱۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
‏مداح اهل‌بیت وقار رسول به دلیل برنامه‌ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از چهار روز پیش به دست نیروهای امنیتی ‎رژیم صهیونیستی ربوده شده و تا به امروز خبری از ایشان در دست نیست.

 به نقل از منابع آگاه جنبش حسینیان آذربایجان؛ ‌مداح اهل‌بیت وقار رسول به دلیل برنامه‌ریزی برای اجرای سرود ‎سلام فرمانده در کشور آذربایجان از چهار روز پیش به دست نیروهای امنیتی ‎رژیم صهیونیستی ربوده شده و تا به امروز خبری از ایشان در دست نیست.

 
 

اسرائیل، اجرا کننده «سلام فرمانده» را ربود!

‌ گزارشات حاکی از آن است که در مناطق تالش نشین آذربایجان ماموران پلیس در مراسمات عروسی کشیک می‌دهند تا مانع اجرا سرود سلام فرمانده بشوند.

سرود سلام فرمانده از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جمهوری آذربایجان در حال اجراست و این موجب آشفتگی رژیم صهیونیستی شده است.

‌برکات اندیشه مقاومت اسلامی در آذربایجان به سرعت درحال ظهور هست و این یعنی برهم خوردن معادلات ۳۰ ساله رژیم صهیونیستی در آذربایجان. 

دانشجو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
6
7
اسرائیل زمانی در آَذربایجان زمین گیر می شود که بهانه ای برای حضور نداشته باشد و تا زمانی که خاک آذربایجان در اشغال ارمنستان باشد و ارمنستان حامیانی در ایران داشته باشد مطمئنا اسرائیل نیز بهانه حضور در آذربایجان را خواهد داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار