این ۲۶ تماشاگر، عامل محرومیت پرسپولیس!
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۴۷۱۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 07    -    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
در حالی که پرسپولیس کمتر از ۳۰ هوادار در ورزشگاه یادگار امام داشت که وضعیت امنیتی نامطلوبی هم داشتند، کمیته انضباطی حکم به محرومیت این تیم داده است!

بالاخره رای بازی جنجالی تراکتور و پرسپولیس صادر شد. این اعلام رای در شرایطی صورت گرفت که لیگ تمام شده بود و هر نتیجه‌ای رتبه دوم پرسپولیس و سیزدهم تراکتور را جا به جا نمی‌کرد و از این منظر سبب می‌شد رای کمیته انضباطی حساسیت چندانی نداشته باشد.

 

این ۲۶ تماشاگر، عامل محرومیت پرسپولیس!

با این حال فارغ از سه-هیچ قابل پیش‌بینی به سود پرسپولیس و محرومیت بازیکنانی که با یکدیگر درگیر شده بودند، محرومیت هواداران پرسپولیس برای فصل آینده نکته بسیار تعجب برانگیزی بود. در شرایطی دو تیم از میزبانی با تماشاگر در فصل آینده مقابل هم محروم شده‌اند که پرسپولیس تماشاگر چندانی در جو ملتهب یادگار تبریز نداشت.

در این بخش حکم در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی‌های فصل بعد تیم‌ها آمده: "به لحاظ سوابق تخلفات مشابه از سوی تماشاگران هر دو تیم این کمیته و به منظور پیشگیری و جلوگیری از تکرار وقایع و تخلفات مشابه و شدیدتر در مسابقات پیش روی دو تیم تراکتور و پرسپولیس و نیز به لحاظ وجود مسئولیت تضامنی باشگاه‌های این دو تیم در قبال رفتار هواداران و بازیکنان خود، حکم بر انجام مسابقه‌های دو تیم مذکور در تمامی بازی های فصل آتی کشور اعم از لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه های خانگی بدون حضور تماشاگران صادر می‌گردد!"

 

 

در این شرایط پرسشی که مطرح می‌شود این است که این تصمیم به نوعی منحل کردن صورت مسئله نیست؟ آیا از التهاب جو پس از یک سال بازی بدون تماشاگر کاسته خواهد شد؟ به نظر نمی‌رسد چنین باشد چرا که اعضای تراکتور دلخوری‌های به جا مانده از بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی پیش از شیوع کرونا را جرقه‌ای بزرگ برای درگیری‌ها می‌دانستند!

به هر ترتیب به نظر می‌رسد اتفاقات بازی سپاهان برای پرسپولیس باز هم تکرار شده است. درگیری‌ها پیش آمده در ورزشگاه نقش جهان در لیگ بیستم میان اعضای سپاهان و پرسپولیس سبب شد دو بازی رفت و برگشت تیم‌ها در این فصل خارج از تهران و اصفهان برگزار شود. این اتفاق درحالی رخ داد که تیم‌ها در همین فصل برای انجام بازی‌های دیگر خود به دفعات به تهران و اصفهان رفتند!

حال بار دیگر هواداران پرسپولیس از حضور در بازی‌های خانگی فصل بعد مقابل تراکتور منع شده‌اند تا به نوعی حکم بازی خارج از خانه با سپاهان بر علیه‌شان تکرار شود. جالب اینکه هواداران پرسپولیس در این بازی جنجالی انگشت‌شمار بوده و درحالی که امنیت مناسبی نداشتند ساعت‌ها در ورزشگاه محبوس شده بودند.

خبرورزشی

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
5
4
به نظر نمی‌رسد چنین باشد چرا که اعضای تراکتور دلخوری‌های به جا مانده از بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی پیش از شیوع کرونا را جرقه‌ای بزرگ برای درگیری‌ها می‌دانستند!!!!!!!!!
چقدر کینه ای هستن این طرفدارای تراکتوری ها
یکی اینا رو ببره روانپزشک درمان بشن
چقدر کینه چقدر تنفر. به قصد کشت داشتن به عالیشاه و بقیه سنگ می زدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
6
23
تا کی میخوان به تراکتور باج بدهند واهمه از این دارن اختلاف قومیتی پیش بیاد؟ واقعا چه ربطی داره ؟ این فقط فوتباله و بس!!!



این همه قومیت در کشور هست و همه هم محترم هستن لر و ترک بختیاری و فارس و عرب هم نداره همه و همه عزیزند ولی چه نیازی هست به قوم ترک اینقدر باج بدهند. هی تعریف و تمجید اغراق شده در رسانه ملی هی امتیاز دادن های افراطی در عرصه های عملی!!!! آخه چرا؟

واقعا من دلیلش رو نمی فهمم دولت می ترسه از این ها ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بعضیا بیشتر از همه امتیاز می گیرن بعد هم همیشه اعتراض دارن که به ما اجهاف می شه و بی توجهی میشه بهمون از سمت مرکز
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv