طرز تهیه چند سالاد خوشمزه
کد خبر: ۲۴۶۹۵۷
تاریخ انتشار: 2022 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

سالاد یکی ساده ترین ترکیب سبزیجات با گوشت یا مرغ و یا کالباس و سوسیس می باشد که به روش های مختلفی تهیه می شود. سالاد ها به دسته های مختلفی امروزه تقسیم می شوند. سالاد یک کلمه فرانسوی بوده و به عنوان پیش غذا یا غذا کامل سرو می شود و به معنی نمک اندود شده است. در بیش از دو هزار سال پیش تهیه سالاد ها در کل دنیا به خصوص ایرانی ها متداول بوده و از طریق جنگ ایران و روم تهیه سالاد ها از ایرانی به سمت اروپا رفته و دچار تغییر و تحولاتی شده است که باعث شکل گیری انواع مختلف سالاد شده است. شما می توانید در سالاد ها از سبزیجات خام به همراه سس مخصوص آن استفاده کنید. در واقع سس ها تکمیل کننده مزه و طعم سالاد هستند. امروزه سس های مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت رژیمی و غیر رژیمی آن را در خانه تهیه کنید. شما می توانید سالاد ها را برای مهمانی و مجالس تهیه کنید. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین سالاد ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از سالاد الویه، سالاد ماکارونی، سالاد سزار پس همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه

سالاد الویه را می توان بی شک یکی از خوشمزه ترین سالاد ها و کامل ترین آن ها دانست. این سالاد که بیشتر در ایران تهیه می شود انواع و اقسام مختلفی دارد و با مرغ یا کالباس و یا با سوسیس نیز تهیه می شود و یک سالاد مجلسی و تولدی می باشد. این سالاد در کنار نان باگت سرو می شود و هرچقدر بیشتر در یخچال بماند خوشمزه تر می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد الویه به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی

طرز تهیه سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی یکی از سالاد های بین المللی می باشد که در ایران بسیار پر طرفدار می باشد و به روش های مختلفی تهیه می شود. شما می توانید برای تهیه سالاد ماکارونی از انواع پاستاهای فرمی استفاده کنید و با سس دلخواه آن را سرو کنید. سالاد ماکارونی طعم و مزه بسیار خوبی دارد و با کالباس یا مرغ ریش شده نیز تهیه می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد ماکارونی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه سالاد سزار

طرز تهیه سالاد سزار

سالاد سزار یکی از سالاد های بین المللی می باشد که طعم و مزه بسیار خوبی دارد و با نان تست شده و مرغ گریل شده و سبزیجات تهیه می شود. این سالاد طعم و مزه بسیار خوبی دارد و برای مهمانی و مجالس گزینه بسیار خوبی می باشد. این سالاد با یک سس مخصوص سرو می شود که طعم اصلی این سالاد به سس آن بستگی دارد. اما برای مشاهده دستور تهیه سالاد سزار به سایت آلامتو مراجعه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار