برای رضا رویگری قهرمان بازی درنیاورید!
کد خبر: ۲۴۳۲۹۳
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 27    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
علیرضا غروی ـ مجری، بازیگر و فیلمساز ـ که اظهار می کند از دوستان بسیار نزدیک رضا رویگری است و در جریان زندگی خصوصی این هنرمند است، در حالی که بغض دارد می گوید: وقتش رسیده حرف بزنم و بگویم که چقدر به رضا ظلم شده است.

 علیرضا غروی ـ مجری، بازیگر و فیلمساز ـ که اظهار می کند از دوستان بسیار نزدیک رضا رویگری است و در جریان زندگی خصوصی این هنرمند است، در حالی که بغض دارد می گوید: وقتش رسیده حرف بزنم و بگویم که چقدر به رضا ظلم شده است.

برای رضا رویگری قهرمان بازی درنیاورید!

او از اینکه چهره های هنری برای کمک به رضا رویگری واکنش نشان داده اند از منظری ناراحت است و می گوید: چطور آن موقع که تماس گرفتم، گریه کردم و خواستم برای رضای عزیز کاری کنید، گرفتار بودید اما الان قهرمان بازی در می آوردید؟!

غروی که خود از مجریان صداوسیماست می گوید، دوستی اش با رضا رویگری مربوط به ۲۰ سال پیش است. او در گفت و گویی با ایسنا درباره حواشی که این روزها برای رضا رویگری، هنرمندِ بازیگر پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حالم بسیار بد است و ناراحتم. من دو سال تمام سعی و تلاشم این بود که بتوانم کاری انجام بدهم که رضا فقط به آخر خط نرسد و...

او افزود: خدا را شاهد می‌گیرم و به راستی این عالم سوگند می‌خورم مهم ترین دغدغه من در این دو سال رضای رویگری بود، از هزینه های درمانی و رفاهی تا پرداخت اجاره های معوق خانه اش. امروز صراحتا اعلام می کنم که هیچ کس نزدیک تر از من به او نبود. او درد دل هایی با من می کرد که فکر می کنم پسرش، کیارش هم خبر ندارد. گریه هایی که رضا پیش من می کرد به خاطر ظلمی که به او می شد. دو سال تمام این دردها را در دلم ریختم و کلامی نگفتم و فقط اجازه می دادم رضا خودش را خالی کند اما دیگر وقتش رسیده که حرف بزنم. من خودم سال‌ها در رشته روانشناسی عمقی کار و تدریس کرده ام و طی این دو سال همواره سعی می کردم با تمام ممنوعیت ها و  محدودیت هایی که وجود داشت تا کسی به رضا نزدیک نشود، برای رضا سنگ صبور باشم. رضا متاسفانه مدت ها بود که در روابط اش دچار مشکل شده بود؛ تا جایی‌که در بغل من ساعت ها گریه می کرد و از مرگ حرف می‌زد.

غروی با بیان اینکه در این دو سال برای رضای عزیزم زیاد هزینه کردم اما با جان و دل، در ادامه  به کمک هایی که این روزها از جانب برخی هنرمندان در جهت حمایت ار رضا رویگری شده است اشاره کرد و گفت: آقا دست شما درد نکند، چقدر شما بزرگوار و بزرگمرد هستید، چرا وقتی من زنگ زدم و گریه کردم و به مدیران و هنرمندانی که با رضا زندگی کرده بودند و با او خاطره ها داشتند اطلاع دادم، همه شما می‌گفتید علی جان شرمنده کاری از ما بر نمی آید! هزینه هایی که شما آن موقع باید می کردید من از جیب خودم پرداخت کردم، حالا امروز قهرمان قصه ی رضا رویگری شده اید!؟ نمی دانم کجای این انصاف است. درد دارد. نمی خواستم بگویم، نمی خواستم حرف بزنم اما می‌گویم و حرف می زنم.

او همچنین خاطرنشان کرد: کجا بودید آن موقع که من به شما گفتم آقایان محترم، دوستان آقای رویگری، این مرد بزرگ سینما نیاز به حمایت معنوی دارد، حتی مراسمی را تدارک دیدم اما همین دوستان که امروز اعلام کردند پیگیر احوال رضا رویگری هستند نیامدند و وانمود کردند که گرفتارند. در حال حاضر حاج مهدی عباسی نامی که یکی از مالکان بزرگ شمیران تهران است، به من گفت در خیابان نیاوران یک آپارتمان ۱۵۰ متری با تمام امکانات و چند پرستار آماده کرده ام که رضا بیاید فقط تنها، که من گفتم شما این کار را انجام بده، رضا کسی را ندارد و تنهاست. حالا آقایان از آن سر دنیا زنگ زده و می گویند من برایت خانه می گیرم! آقای رضا رویگری نیاز به ترحم ندارد، آن روز که شما باید نوشدارو می‌دادی نبودی، غیبت داشتی، گفتی گرفتارم!

دوست رضا رویگری در ادامه به یکسری اتفاقات ناگوار در زندگی این هنرمند سرشناس اشاره کرد و گفت: موهای رضا به طرز عجیبی سوزانده شده بود و من برای درمانش تا مدتی پماد خریدم که جای زخم هایش خوب شوند. گریمور خودم را به خانه شخصی رضا بردم و گفتم جوری موهایش را درست کن که فکر کند مو دارد و اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

علیرضا غروی در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: در حال حاضر خانه، وسایل و پرستار رضا رویگری آماده است و این هنرمند بیش از این احتیاج به ترحم و دلسوزی نمایشی ندارد.

برای رضا رویگری قهرمان بازی درنیاورید!

رضا رویگری در کنار علیرضا غروی

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
7
29
پس چی میگفت زنش که من عاشق رضا هستم و به خاطر پول و شهرت نیومدم سمتش.پس الان کجاست؟
غلط می کنید وقتی توان کمک کردن به کسی رو ندارید طرف رو وابسته به خودتون می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
برای اینکه از راه رفتن دیگرلن ایراد بگیری بهتره اول کفشهای اونو پات کنی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
10
50
جيك جيك مستونش بود ،ياد زمستونش نبود!!خانم جوونش فرار رو بر قرار ترجيح داد و رفت. درس عبرت براي همه اقايون كه يه زماني فيلشون ياد هندستون ميكنه ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
2
27
ظاهرا‌آقای‌رویگری‌فکرنمی‌کردیه‌روزی‌پیرمیشه،حالا‌طلبکارهم‌شده‌.
ترکاشوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
32
چقدر دنیا محل ریا و ظاهر سازی شده چون طرف مشهوره چند نفر آماده ارایه خانه چند میلیاردی و خدمات آنچنانی هستند در حالیکه میلیونها نفر بدبخت تو جامعه هستند و کسی خم به ابرو نمی آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
1
22
لیست فیلمهایی که بازی کرده تو ویکی پدیا ببینید. قبول کنید خیلی حیف و میل کرده بالاخره آدم یه پس انداز نباید داشته باشه وقتی زمینگیر شد لگن زیرش آوردن آواره بیمارستانها و آسایشگاهها نشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
0
23
هر کس چیزی رو درو میکنه که قبلا کاشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
3
10
یاد بگیرید دیگران را قضاوت نکنید
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
22
عجیبه آقای رویگری با وجود سن بالا و از کار افتادگی شدید، باز هم نگران روابط با همسر جوانشون بودند... ما سی سالمون نشده به این مسائل دیگه فرصت فکر کردن هم نداریم چه برسه به نگرانی و ناراحتی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
10
سه چهار ماه دیگر ، سری به آقا رضا بزنید ، ببینید در چه حالی است؟!!!
کشاورز جعفرآباد ارسنجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
3
18
ندانسته همسر ایشان را قضاوت نکنیم .
از کجا میدانیم با این وضعیت جسمی که آقا رضا رویگری دارد در این مدت چه بر همسر ایشان گذشته است .
عیلامی
|
Turkey
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
2
13
این اقایان بازیگر نما وبه ظاهر خیر خواه تا حالا یک مدرسه یا یک درمانگاه در جنوب شهر تهران ساخته اند که حالا برای بازیگری که با هم سن نوه خودش ازدواج کرده سینه چاک می کنند ومثل سینما فیلم بازی می کنند ومخاطب می خرند
چرا این اقا به زندگی با خانواده خودش پایبند نبود واز زن
دوم خودش با این سن وسال تقاضای محبت می کندواقعا برای این ادم ها باید ساعت ها گریست که چقدر حقیر می شوند
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
7
آقای غروی، خود شما هم دارید از خودتان تعریف می کنید، وخودتان را مطرح می کنید، کسی که برای دوستش، رفیقش اگر کاری می کند که نباید جا وجنجال راه ببندازد که این من بودم، هزینه کردم، این من بودم پماد سوختگی خریدم، یا اگرایشان پیش شما گریه کرده بیایید علنی کنید، شما اگر به کسانی انتقاد دارید می توانستید بدون تعریف از خودتان، انتقاد کنید، نکته بعدی، اگر کسانی که زنگ زدید گفتند کار داریم، ونمی توانیم، شاید واقعا درست گفته باشندوواقعا نمی توانستند، بحثی که برخی در مورد گذشته اقای رویگری می کنند، اصلا درست نیست، اگر هرکاری کرده که چنین شرایطی بوجود آمده قطعا ذریک حای کار اشتباه کرده، نبش قبر گذشته شاید یک تلنگری برای دیگران باشد اما درحال حاضر ایشان بعنوان یک انسان فقط نیاز به حمایت دارند، متاسفانه خانه هنرمندان یا وزارت ارشاد دراین زمینه باید ورود می کرد که کار به اینجا نکشد، نکته آخر، شخصیت ومعرفت وبا مرامی آقای پرستویی فراتر از اینهاست ودردل مردم چنان قراردارند که بااین سخنان کوچکترین خللی در دوست داشتنش وارد نخواهد کرد
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
1
سلام چرا پیام بنده را تایید نمی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
1
آقای غروی عزیز خدا خیرت دهد کار خیر بی پاسخ نمی ماند . ولی ابهاماتی هست ...... مگه ایشان تو این چند سال کار و تلاش برای خودشان امکاناتی فراهم نکردند . .... مگر چند وقت است بخاطر کهولت سن نیاز به مراقبت دارند .... اصلا هیچ جا اشاره ای به بیماری ایشان نشده ..... آیا خانم ایشان اموال ایشان را مالخود کرده ... آیا اینقدر بی بضاعت شده که خانه سالمندان دولتی آمده . اینطور که میفرمایید ما فکر کردیم اموال ایشان را خانمش به نام کرده و رصا را روانه سالنتدان کرده ....آیا این همه مردم سالمند میشوند و می آیند خانه سالمندان آیا این همه حاشیه و توقع دارند . خوب اون کارمند و مدیر و کارگر هم برای مملکت کار کرده که صد البته پولش را گرفته آیا اون ها هم باید توقع دیده شدن و تحویل گرفته شدن داشته باشند......خانم بهار رهنما یه کلیپی داشت می گفت اگه آدم بعد این همه سال نتواند برای خودش در آمدی داشته یا ذخیره کرده باشه فلان و بهمان است ...الان معنی حرف بهاره را می فهمم .________ ولی بهر حال انجام کار خیر خوبه کمک به هم نوع ثواب و پاداش آخرت دارد و امیدوارم خداوند هیچکس را محتاج نکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار