گلایه خزعلی از جنجال سخنانش درباره دختران 9ساله
کد خبر: ۲۴۲۸۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 April 22    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره حواشی ایجاد شده نسبت به سخنانش در دیدار اخیر خود با دختران دانش آموز روزه اولی توضیحاتی ارائه کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره حواشی ایجاد شده نسبت به سخنانش در دیدار اخیر خود با دختران دانش آموز روزه اولی توضیحاتی ارائه کرد.
 
انسیه خزعلی:
 
* تحریف، تهمت و تقطیع در این سخنان وجود دارد و از داخل و خارج به شدت تلاش می‌کنند اقدامات این دولت را تحریف و تقطیع کنند.
 
* (درباره حواشی ایجاد شده نسبت به سخنانش در دیدار اخیر خود با دختران دانش آموز روزه اولی مبنی بر اینکه " از الان برای تشکیل خانواده برنامه ریزی کنید "): این نیست که اگر بخواهیم حرکتی انجام دهیم بگذارند آرام برویم. اگر قطاری حرکت می‌کند باید منتظر سنگ‌ها باشد و اگر می‌خواهیم تحولی ایجاد کنیم باید بدانیم این ریل گذاری و تحول هزینه دارد وهزینه‌هایش را بپذیریم. تعبیر آقای رئیس جمهوری این بود که زنان و خانواده مورد هجوم دشمن هستند و این حقیقتی است که دشمن برای اینکه نگذارد این حرکت پا گیرد و به جهان معرفی شود، سرمایه گذاری می‌کند.
 
* حضرت علی (ع) می‌فرمایند که اگر حرفی بزنم می‌گویند حرص بر دنیا دارد و اگر حرفی نزنم می‌گویند ترسیده است. اکنون نیز هرچه ما انجام دهیم چیزی از آن در می‌آورند. در این سخنان تحریف، تهمت و تقطیع وجود دارد و از داخل و خارج به شدت تلاش می‌کنند اقدامات این دولت را تحریف و تقطیع کنند.
 
* دختران روزه اولی گفتند ما می‌خواهیم "سلیمانی" باشیم، ما به این دختران گفتیم شما هم می‌توانید "سلیمانی" باشید و هم پرورش دهنده "سلیمانی" باشید و باید در افق دور تمام جنبه ها و ابعاد وجودی خود را ببینید. تاکید کردیم جنبه های فردی خود را ببینید که این جنبه‌های فردی باید رشد کنند تا یک فرد به آن قله کمال خود برسد. تاکید کردیم جنبه های فردی و خانوادگی و اجتماعی خود را ببینید و بهره مند شوید.
 

* همچنین باید در جامعه و خانواده به مزیت نسبی که دختران دارند و عنایتی که خدا به دختران کرده است تاکید شود. شغل مادری چیز کمی نیست، مادری با تولید مثل متفاوت است. مادری یک مقام مقدس است که می‌تواند تاثیر گذار باشد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
0
12
خراب تر کردی که ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
2
نمی شه از امامان برای توجیح کارهایتان استفاده نکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار