واکنش قوه قضائیه به حادثه تلخ استادیوم مشهد
کد خبر: ۲۴۰۸۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
bato-adv
bato-adv
به دنبال حواشی به وجود آمده در مسابقه فوتبال بین ایران و لبنان، دادستان کل کشور به دادستان مشهد مقدس دستور داد تا این موضوع به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

 درپی حواشی مسابقه بین المللی فوتبال بین ایران و لبنان، دادستان کل کشور به دادستان مشهد مقدس دستور بررسی ویژه رسیدگی به موضوع را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به دادستان مشهد تاکید کرد: در خصوص اینکه گفته میشود جعل بلیت ورود و استفاده از سند مجعول در سطح بسیار وسیع و گسترده صورت گرفته، همچنین نحوه برخورد با تعدادی از مراجعین خانم، لازم است باسرعت و دقت موضوع از جهات مختلف و مرتبط با وظایف و تکالیف قانونی قضائی و حقوق عامه در دستور رسیدگی قرار داده شود.

دادستان کل کشور همچنین دستور داد، بدون اغماض با عوامل و اشخاص موثردر به وجود آمدن این قضیه طبق قانون و مقررات برخورد شود.

میزان

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
1
مقایسه حوادث ورزشگاه مشهد به خاطر بی توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس به مشکلات مردم در سراسر کشور بوده است.
اعتراض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
1
ارسال بیش از ۳۰ محموله کمک های بشردوستانه ایران برای مردم افغانستان، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به کارمندان، کارگران و بازنشسته های و مردم ایران است.
و این در حالی است که متاسفانه حق وحقوق ما بازنشستگان شرکت مخابرات را به بهانه های نبودن پول و بودجه پرداخت نمی کنند، خودداری می کنند چرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
1
افرادی که باعث تضییع حقوق مدنی مردم مشهد گردیده و ایشان رو از ازادی های فردی و احتماعی شون محروم می کنند رو محاکمه کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv