نجات پسر جوان از مرگ بعد از خودکشی
کد خبر: ۲۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار: 2022 March 11    -    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
bato-adv
bato-adv
جانشین رئیس پلیس البرز گفت: پسر جوانی که با قرص خودکشی کرده بود با تلاش پلیس نجات یافت.

جانشین رئیس پلیس البرز گفت: پسر جوانی که با قرص خودکشی کرده بود با تلاش پلیس نجات یافت.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ضمن درخواست کمک اعلام کرد که فرزندش با مصرف مقادیر زیادی قرص از خانه خارج شده و قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران تلاش خود برای پیشگیری از وقوع خودکشی را آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران با دریافت اطلاعات و شماره تماس فرد مذکور با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که او به منزل یکی از اقوام رفته است؛ که بلافاصله ماموران با تماس با بستگان فرد مورد نظر او را از موضوع خودکشی باخبر کرده و این فرد به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ گودرزی گفت: پس از انتقال فرد مورد نظر به بیمارستان، ماموران به منظور اطمینان از سلامت وی به آنجا رفته و از نزدیک با وی صحبت کردند که خوشبختانه با اقدامات به موقع از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران دخیل در این ماموریت مورد تشویق فرمانده انتظامی استان قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم، از هیچ تلاش و کوششی برای آسایش و آرامش شهروندان دریغ نمی‌کند.

جانشین انتظامی استان البرز در پایان با بیان اینکه مدیریت احساسات، خویشتن داری و اطلاع به موقع به عوامل امدادی و اورژانس می‌تواند از بروز حوادث و اتفاقات این چنینی جلوگیری کند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد این چنینی نسبت به این گونه افراد بی تفاوت نباشند و سریعا با اورژانس اجتماعی تماس و یا در صورت لزوم مورد را به عوامل امدادی و پلیس اطلاع دهند تا از بروز حوادث تلخ جلوگیری شود.

جامعه 24

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv