۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت
کد خبر: ۲۳۸۶۲۰
تاریخ انتشار: 2022 March 06    -    ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
پوستر دیواری و کاغذ دیواری‌های سه بعدی، نسل جدید و مدرن کاغذ دیواری‌های ساده و قدیمی هستند که با داشتن جذابیت بیشتر و کاربرد بالاتر، بازار داغی به دست آورده‌اند. تنوع طرح و رنگ و همین طور سه بعدی بودن این پوستر‌ها و کاغذ‌های دیواری باعث شده تا بتوان از آن‌ها به جز یک دیوارپوش، به عنوان یک تزیین دیواری عالی استفاده کرد.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت«تابناک با تو» - پوستر دیواری و کاغذ دیواری‌های سه بعدی، نسل جدید و مدرن کاغذ دیواری‌های ساده و قدیمی هستند که با داشتن جذابیت بیشتر و کاربرد بالاتر، بازار داغی به دست آورده‌اند. تنوع طرح و رنگ و همین طور سه بعدی بودن این پوستر‌ها و کاغذ‌های دیواری باعث شده تا بتوان از آن‌ها به جز یک دیوارپوش، به عنوان یک تزیین دیواری عالی استفاده کرد. در حقیقت با انتخاب بهترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی، هویت تازه‌ای به فضای منزل یا محل کار خود می‌بخشید. از این روی انتخاب بهترین‌ها در این گروه اهمیت زیادی خواهد داشت. در این مقاله به معرفی جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری می‌پردازیم.

جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواریکاغذ دیواری جدید

اگر به دنبال بهترین مدل‌های پوستر دیواری و کاغذ دیواری هستید، با ما همراه شده و به معرفی ۱۰ مورد از بهترین مدل‌ها، توجه داشته باشید. این مدل‌ها همگی دارای نرخی ارزان بوده و کیفیت بالا در طول زمان و شرایط تمیزکاری و نگهداری بسیار ساده‌ای دارند. همین طور نصب آن‌ها کاملا ابتدایی و راحت بوده و پس از یک بار نصب صحیح و بادقت، هیچ مشکلی برای پوشش کاغذ دیواری به وجود نخواهد آمد.

کاغذ دیواری نقشه جهان

اگر به دنبال یک کاغذ دیواری سه بعدی عالی برای اتاق کار یا اتاق مطالعه می‌گردید، مدل نقشه جهان، ممکن است یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. کاغذ دیواری نقشه جهان در رنگ بندی‌ها و ترکیب‌های مختلف عرضه شده و بسته به سبک دکوراسیون اتاقی که در نظر دارید، می‌توانید مدل‌های مدرن یا کلاسیک آن را انتخاب کنید.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

در برخی از این پوسترها، به تفکیک نام نقاط و بخش‌های مختلف جغرافیایی جهان نیز مکتوب شده و برخی دیگر تنها فراز‌های خاکی و آبی را نشان می‌دهند. پوستر دیواری نقشه جهان را می‌توان در فضا‌ها و محیط‌های مختلفی نصب کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به دانشگاه، مدرسه، مهد کودک، دفتر کار، دفتر مهاجرتی و مرکز فروش تور مسافرتی و مرکز فروش بلیط هواپیما اشاره کرد.

کاغذ دیواری طرح برگ

طرح برگ در کاغذ دیواری‌های سه بعدی، اگر چه در رنگ‌های غیرواقعی باشد، اما فضایی طبیعی را فراهم خواهد ساخت که برای به دست آوردن آرامش و حس امنیت در محیط خانه، عالی به نظر می‌رسد. مدل‌های مختلف برگ هاوایی، برگ انجیری، برگ نخل، برگ سوزنی و … در این گروه جای داشته و بسته به این که چه طرحی در چشم شما جذاب‌تر باشد و در عین حال نیز با دکوراسیون منزل هماهنگی بیشتری پیدا کند، می‌توانید بهترین کاغذ دیواری طرح برگ را انتخاب کنید.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

رنگ سبز اگر چه به صورت غالب در تمام این مدل‌ها دیده نمی‌شود و برخی برگ‌های پاییزی و زمستانی را به تصویر کشیده‌اند، اما به هر ترتیب روح طبیعت را در تمام پوستر‌های این گروه خواهید یافت. پوستر دیواری طرح برگ هم برای پذیرایی و هم برای اتاق خواب مناسب و زیبا است، می‌تواند نمایی جذاب و چشم‌نواز ایجاد و احساس بودن در طبیعت را برای بیننده تداعی کند.

کاغذ دیواری کهکشان

کهکشان‌ها همیشه پر از رمز و راز و جذاب بوده‌اند و استفاده از این تیپ کاغذ دیواری‌های سه بعدی، برای اتاق کار، اتاق خواب کودکان و … بسیار مناسب است. با توجه به طرح و رنگی که این سبک پوستر‌های دیواری دارند، لازم است که حتما از دکوراسیون مرتبط و مناسب با آن‌ها استفاده کرده و به این شکل فضایی خاص و تاثیرگذار به وجود بیاورید.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

رنگ‌های خاکستری، سرمه‌ای، سیاه، نارنجی و سرخ در این ترکیب پوستر‌های دیواری، در تلفیقی خاص و عجیب کنار یکدیگر جای گرفته و همان حال و هوای فضایی و کهکشانی را القا می‌کنند. استفاده از پوستر دیواری کهکشان هم زیبایی و جذابیت منزل شما را بیشتر می‌کند و هم آن را دلبازتر جلوه می‌دهد. خصوصاً وقتی از کاغذ دیواری کهکشانی روی سقف منزل خود استفاده می‌کنید، گویی سقف خانه شما، آسمان است و در نتیجه فضای خانه واقعاً بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

کاغذ دیواری سه بعدی گل

کاغذ دیواری‌های سه بعدی گل، دارای حال و هوایی لطیف و آرامش بخش هستند. معمولا گل‌های برجسته طرفداران بیشتری داشته و رنگ‌های ملایم و به ویژه صورتی در طیف‌های مختلف نیز بیشتر کاربرد دارند. در این میان پوستر طرح قاصدک به شکلی باورنکردنی زنده و طبیعی روی دیوار جای گرفته و گویی به راستی یک قاصدک در هوای منزل به پرواز درآمده است. اگر یک باغ گل را انتخاب کرده باشید، با نگاه کردن به دیوار مقابل خود می‌توانید ساعت‌ها خیال پردازی کرده و در چنین فضایی غرق شوید.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

 

گل‌های آبرنگی نیز از طرح‌های جدیدی هستند که طرفداران زیادی به خود اختصاص داده و جلوه‌ای آرامش بخش به همراه دارند. ترکیب رنگ‌های بنفش، یاسی، صورت روشن، سفید و کرم و لیمویی در این گل‌های آبرنگی، می‌تواند برای اتاق خواب یا سالن نشیمن عالی باشد. پوستر سه بعدی گل که به آن پوستر دیواری گل هم گفته می‌شود، می‌تواند جایگزینی عالی برای گل‌های واقعی باشد و محیط خانه را پر از شور و انرژی مثبت کند.

کاغذ دیواری حیوانات

از جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌ها یا پوستر‌های سه بعدی، می‌توان به طرح حیوانات اشاره کرد. مدل پوستر دیواری ببر سیاه، بی‌نظیر به چشم آمده و باعث می‌شود واقعا یک ببر سیاه را در دیوار اتاق مورد نظر خود ببینید. پوستر پروانه‌ها نیز برای خیال انگیز کردن محوطه مورد نظر شما، کفایت خواهد کرد. همین طور طرح برگ و پرنده، پرنده توکان، فیل، طاووس و … هر یک به شکلی تاثیرگذار هستند.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

از آن جایی که طرح کاغذ دیواری‌های سه بعدی حیوانات فوق العاده متنوع بوده و از حیوانات مختلفی در طراحی آن‌ها استفاده شده است؛ با یک مجموعه بزرگ در این گروه روبرو هستید. بسته به این که مایل به ایجاد چه نوع حال و هوایی در دیوار بخش خاصی از خانه باشید، هر یک از این پوسترها، برای شما کارایی خواهند داشت. به علاوه حتما باید ترکیب با لوازم و اثاثیه مقابل دیوار و حتی نزدیک به آن را نیز در نظر بگیرید. بعضی از خانواده‌ها یا مدیران از عکس طبیعی حیوانات و بعضی دیگر از تصاویر گرافیکی به عنوان کاغذ دیواری استفاده می‌کنند.

کاغذ دیواری بتن

پوستر‌های دیواری بتن برای استفاده در اتاق خواب یا سالن پذیرایی، سالن نشیمن و … مناسب هستند. شما می‌توانید این پوستر‌ها را در طرح بندی‌های مختلف که البته همگی تقریبا از یک تم رنگی طوسی و نوک مدادی برخوردار هستند، انتخاب کنید. این مدل کاغذ دیواری‌های سه بعدی، همان حس یک دیوار بتنی را انتقال داده و فوق العاده نیز شیک به نظر می‌رسند. به ویژه اگر بتوانید از ترکیب دکوراسیون مقابل دیوار و کناری آن با رنگ‌ها و المان‌های مناسب استفاده کنید، نتیجه کار چیزی فوق العاده مدرن و جذاب خواهد بود.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

در صورتی که شما هم دنبال یک طرح خاص و منحصر به فرد برای منزل یا محیط اداری خود هستید و می‌خواهید یک فضای مدرن به وجود بیاورید، کاغذ دیواری طرح سیمان یک پیشنهاد عالی است.

کاغذ دیواری سنگ مرمر

این مدل پوستر‌های دیواری سه بعدی، در رنگ‌های روشن و تیره عرضه شده و برای تکمیل دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، مطب، محیط‌های اداری و رسمی عالی هستند. به هر شکلی نگاه کنیم، هم رنگ‌های روشن و هم رنگ‌های تیره دیوارپوش‌های با طرح سنگ مرمر، بی‌نظیر هستند. رگه‌های طلایی رنگ و مسی رنگ در این طرح، باعث شده تا استایل مرمرین بودن آن، بسیار طبیعی به نظر برسد.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

این یکی از بهترین و شیک‌ترین طرح‌ها برای به کار بردن در دیوار پشتی تلویزیون محسوب می‌شود و معمولا می‌توان دکوراسیون خاص و متفاوتی در کنار آن شکل داد. لایه لایه بودن طرح سنگ مرمر برای بسیاری از افراد بسیار جذاب و چشم‌نواز است و همین عامل باعث علاقه افراد به این محصول شده است. پوستر دیواری طرح سنگ مرمر کاملاً طبیعی و واقعی به نظر می‌رسد. زمانی که این طرح را روی دیوار منزل یا محیط اداری و کاری خود نصب کنید، بیننده احساس می‌کند که واقعاً سنگ مرمر نصب کرده‌اید و تا زمانی روی کاغذ دیواری دست نکشد و آن را لمس نکند باورش نمی‌شود که با کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر سر و کار دارد.

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت

کاغذ دیواری‌های سه بعدی طبیعت و منظره، تا جایی که چشم کار می‌کند تنوع داشته و برای انتخاب بهترین مدل مد نظر خود از میان آن‌ها، حسابی سردرگم خواهید شد. شما ممکن است طرح جنگل آفریقایی را انتخاب کرده یا طرح آبرنگی منظره کوه را بیشتر بپسندید. جنگل مه آلود برای آن‌هایی که حال و هوای ابری را دوست دارند مناسب‌تر بوده و جنگل‌های هزارتو با شکوفه‌های بهاری، رمز و راز زیادی را در دل خود نهفته دارند. طرح جنگل و رودخانه نیز المان‌های طبیعت و آب را با هم ترکیب کرده و به طور کلی فضای سبز را به قلب خانه می‌آورند.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

افرادی که عاشق طبیعت هستند و سعی می‌کنند برای تفریح و گردش در طبیعت وقت بگذارند، علاقه خاصی به پوستر سه بعدی طبیعت دارند. استفاده از پوستر دیواری طبیعت و منظره در رستوران‌ها، کافه‌ها و محیط‌های کاری و اداری هم بسیار مفید و اثربخش است و به بهبود روابط مشتریان با کسب و کار و افزایش کارایی کارمندان در محیط کار کمک می‌کنند.

پوستر دیواری دریا و ساحل

دریا و ساحل همیشه از جذاب‌ترین طرح‌ها محسوب شده و در ایجاد حس آرامش و فضای طراوت بخش و نشاط‌آور، فوق العاده بوده‌اند. اگر طرح‌هایی که دریا و ساحل با درختان نخل در هم آمیخته‌اند را در نظر بگیرید، در کنار یک دست مبلمان شیک و مدرن، فضایی خیال انگیز به وجود می‌آید که می‌توانید ساعت‌ها در کنار آن استراحت کرده و از اوقات خود لذت ببرید.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

ترکیب دریا و ساحل با رنگ‌های سبز و آبی، کرم و قهوه‌ای در این کاغذ دیواری‌های سه بعدی، بی نظیر به چشم آمده و باعث می‌شود تا خود را رها شده کنار دریا تصور کنید. اگر از یک روز خسته به منزل آمده و بخواهید ساعتی را روی مبل سالن نشیمن لم داده و استراحت داشته باشید، چنین ترکیبی از مدل کاغذ دیواری، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

کاغذ دیواری ساده

طرح‌های ساده با ترکیب‌های آبرنگی، رنگی رنگی هندسی و … عرضه شده و تنوع رنگی بالایی دارند. به این ترتیب می‌توانید با در نظر گرفتن سبک و سیاق دکوراسیون محوطه مورد نظر خود، از مدل‌ها و طرح‌های مختلف پوستر‌های دیواری استفاده کنید. به طور معمول از کاغذ دیواری‌های ساده رنگی برای اتاق خواب و سالن نشیمن استفاده می‌شود و کمتر مدل‌های آن، برای سالن پذیرایی کاربرد دارند.

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

۱۰ مدل جدید کاغذ دیواری با ارزان ترین قیمت

در دنیای امروز سادگی حرف اول را می‌زند و بسیاری از متخصصان دکوراسیون داخلی، طرح‌های زیبا و ساده را به هر طرح دیگری ترجیح می‌دهند. یکی از محصولات ساده و زیبای دکوراسیون داخلی که جلوه و نمای خاصی به منزل و محیط‌های کاری و اداری می‌دهد کاغذ دیواری ساده است.

قیمت پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی

خوشبختانه قیمت پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی، در مقایسه با زیبایی و کارآمدی آن‌ها، بسیار مناسب بوده و بدون نیاز به صرف هزینه‌ای زیاد، می‌توان بهترین و جدیدترین طرح‌ها را انتخاب و خریداری کرد. به این شکل شما فرصت آن را خواهید داشت که با صرف هزینه‌ای محدود، بهترین کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری را برای بخش‌های مختلف منزل انتخاب کرده و بهترین بهره برداری را از این تجهیزات تزیینی و دکوری داشته باشید.

منبع: نیک صالحی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار