انتشار تصویر جنجالی از راه رفتن رهبر کره شمالی
کد خبر: ۲۳۵۷۰۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 01    -    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
یک مستند ساخته شده در کره شمالی که امروز سه شنبه پخش شد، کیم جونگ اون را در حین راه رفتن با پای شل همچنان که این رهبر کره شمالی مشغول مقابله با "بدترین سختی‌های" این کشور فقیر در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا و تحریم‌ها بر سر برنامه‌های تسلیحاتی آن است، نشان داد.
یک مستند ساخته شده در کره شمالی که امروز سه شنبه پخش شد، کیم جونگ اون را در حین راه رفتن با پای شل همچنان که این رهبر کره شمالی مشغول مقابله با "بدترین سختی‌های" این کشور فقیر در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا و تحریم‌ها بر سر برنامه‌های تسلیحاتی آن است، نشان داد.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، این مستند ۱۱۰ دقیقه‌ای با عنوان "۲۰۲۱، سال بزرگ پیروزی" به شرح مجموعه‌ای از دستاوردهای حاصل شده در کره شمالی در این سال از جمله در زمینه توسعه موشکی، ساخت و سازها و تلاش برای غلبه بر همه‌گیری می‌پردازد.
 
راوی این مستند این دست پروژه‌ها را بارها و بارها به عنوان نشانه‌هایی از "پیروزی" به رهبری کیم جونگ اونی که به طرز قابل توجهی لاغرتر شده مورد تحسین قرار داد؛ مستندی که همچون مستندهای قبلا ساخته شده در کره شمالی، از سوی رسانه‌های دولتی این کشور برای ایجاد یک کیش شخصیتی نیمه الهی پیرامون کیم جونگ اون مورد استفاده قرار گرفت.
 
انتشار تصویر جنجالی از راه رفتن رهبر کره شمالی
 
این فیلم در مورد سختی‌ها در کره شمالی توضیح بیشتری نداد؛ اما بر اساس اعلام نهادهای سازمان ملل، کره شمالی منزوی، برخلاف کره جنوبی ثروتمند و دموکراتیک، با کمبود شدید مواد غذایی در ضمن تحریم‌ها، خشکسالی و سیل مواجه است.
 
کره شمالی تا کنون هیچ موردی از ابتلا به کووید-۱۹ را تایید نکرده است؛ اما مرزهای خود را بسته است. این کشور به طور پیوسته به توسعه سیستم‌های تسلیحاتی خود در ضمن بن بست در مذاکرات مربوط به برچیدن زرادخانه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک خود در ازای برداشته شدن تحریم‌های سازمان ملل و آمریکا پراخته است.
 
در یک نقطه از مستند مذکور، کیم جونگ اون در حالی دیده شد که به سختی برای پایین آمدن از پلکانی موقت در ضمن بازدیدش از یک سایت ساخت و ساز همزمان با بارش باران تلاش می‌کند.
 
راوی این مستند گفت: "این ویدئو جنبه مادرانه او را نشان می‌دهد به نحوی که او کاملا بدن خود را وقف تحقق رویاهای مردم کرده است."
 

این فیلم مستقیماً به مساله کاهش وزن کیم جونگ اون اشاره نکرد؛ اما او در عکس‌های اخیر انتشار یافته از سوی رسانه‌های دولتی کره شمالی به طور فزاینده‌ای لاغرتر ظاهر شده است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
4
73
«بر اساس اعلام نهادهای سازمان ملل، کشوری منزوی، برخلاف کره جنوبی ثروتمند و دموکراتیک، با کمبود شدید مواد غذایی در ضمن تحریم‌ها، خشکسالی و سیل مواجه است.
این کشور به طور پیوسته به توسعه سیستم‌های تسلیحاتی خود در ضمن بن بست در مذاکرات مربوط به برچیدن زرادخانه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک خود در ازای برداشته شدن تحریم‌های سازمان ملل و آمریکا پراخته است.»
برای این وصف، نام چند کشور را میتوان عنوان کرد؟
خیلی شبیه اوصاف کشور ما نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
شیر مادر حلالت
محمد
| |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خیر شبیه ما نیست. بنده خدا این کره شمالی ها ضد خدا هستند و اصلا چیزی به نام توحید اونجا معنی نداره. بعد اونجا رو داری با ایران مقایسه می کنی؟
irani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
73
دیوانه ابلهی که یک ملت را به گروگان گرفته و به بردگی و گرسنگی کشانده و دن کیشوت وار فکر میکنه دنیا را عوض خواهد کرد و کسی از اطرافیانش هم جرات نمی کنند بهش بگن ابله دنیا بزرگتر از اونیه که تو بخای عوضش کنی بلاخره مانند صدام ،قذافی و هیتلر که دیوانگانی مانند خودت بودند زیر پای دنیا له خواهی شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
2
9
جالبه خشکسالی برای کره شمالی درحالی که کشورهای همسایه از خشکسالی بهره‌ای نبردهاند این نشان می دهد که خشکسالی یک پدیده طبیعی نیست وبه کشورها تحمیل میشه اکنون ایران هم همین وضعیتشان طی می کند خشکسالی پدیدهایی است که برای کشورها بوجود میارند مثلا در جنوب غرب ایران که شامل خوزستان می شود این پدیده اجرای خشکسالی دیده میشه ودر قبل از باراندگیها گرد خاکی هوای منطقه را پر می کند واین باعث میشه که در آن قیمتها باراندگی بوجود نیاد یا اگر هم رایط باراندگی زیاد باشه گرد خاک باعث میشهتا فقط بارش کمی اتفاق بیافتند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
2
13
دیکتاتور منفور بره به جهنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
3
در شبکه خبر سخن نماینده چین در شورای امنیت را زیرنویس کرد که گفته بود کره شمالی تا حالا چه کسی را کشته؟؟
هر هر
واقعا فهمیدم که برده شدیم،
دو کشور که حتی به تابعیت های خودشان هم رحم نمی‌کنند،
چین در آن میدان صد هزار نفر را کشت،
صد هزاررررررر از مردم خودش
رهبران کره هزاران مخالف خودشان را کشتند
در زمان شوروی، رهبران شوروی هزاران نفر از مخالفان خودشان را کشتند،
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار