خداداد درباره توهین به کولبران توضیح داد
کد خبر: ۲۳۵۵۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
 خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر به شوخی گفت طارمی اگر در ترکیه هواپیما گیرش نمی‌آمد می‌توانست با کولبرها به ایران بیاید. این اظهارنظر باعث جنجال و واکنش‌های زیادی شد.

 خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر به شوخی گفت طارمی اگر در ترکیه هواپیما گیرش نمی‌آمد می‌توانست با کولبرها به ایران بیاید. این اظهارنظر باعث جنجال و واکنش‌های زیادی شد.

بیژن ذوالفقارنسب که خودش اهل استان مرزی کردستان و شهرستان سنندج است در واکنش به این شوخی متنی را منتشر کرد:

سخندان پرورده پیر کهن

بیندیشد آنگه بگوید سخن

مزن بی تآمل به گفتار دم

نکو گوی، اگر دیر گویی چه غم

بازی سرنوشت ساز ایران و عراق را میلیونها نفر مردم عاشق فوتبال در ایران و کردستان به تماشا نشستند و در تب وتاب و استرس شروع و پایان بازی بودند که این شیرینی و حلاوت را سخن لغو و بیهوده یک پیشکسوت و نخبه فوتبال مملکت از آنها گرفت. خداداد کسی که قاعدتا سالهای سال به عشق مردم و برای وطن توپ زده است مردانی را آماج تشر و خنده کرد که برای نان، جان خود را برکف می‌نهند و از صعب ترین و دشوارترین کوره راهها بار سنگین خود را برای تامین معاش و زندگی آبرومندانه به مقصد می‌رسانند و چه لطمات روحی و جسمی که بر آنها وارد نمی‌شود.

ایمان دارم این مردان راست قامت که اتفاقا افراد تحصیلکرده و نخبه در میانشان کم نیست اگر در شرایط مهیا و طبیعی رشد کنند و علایق خود را جستجو کنند از میان آنها دهها ستاره ورزشی، فرهنگی و علمی ظهور خواهند کردکه مایه افتخارملت باشند.

بنابراین ضمن تقبیح سخن فوتبالیست نامی و پیشکسوت که یقینا از سر اشتباه و نا آگاهی بر زبان رانده شده، انتظار دارم هر چه زودتر نسبت به اصلاح آن و پوزش از مردم‌ استان کردستان و قشر شریف کولبر همت بگمارند.

با احترام بیژن ذوالفقارنسب.

***

نماینده مردم بانه در مجلس هم در مصاحبه‌ای به شدت به خداداد حمله کرد که سرانجام خداداد عزیزی بر اساس این فایل صوتی از قشر شریف کولبران عذرخواهی و از آنها دلجویی کرد.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
1
3
من متوجه نشدم کجاش توهین بود
علی
|
Netherlands
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
1
0
والللا ما دوست و همکار کرد زیاد داریم ! شما لازم نکرده کسه داغتر از آش بشید ، اتفاقا باید توجه کنید که این بندگان خدا برای کسب روزی باید تو این شرایط سخت این کار سخت رو انجام بدن ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
1
2
تا حالا شده که یکی بپرسه که :
این باری که کولبران عزیزتر از جان با آن همه مشقت و گرفتاری از میان کوه و دره می آورند ، متعلق به کیست؟
چرا کسی راجع به صاحب بار حرفی نمیزند و با آنها کاری ندارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
1
این توضیح خداداد بود یا ذوالفقارنسب!؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار