شناسایی اولین موارد ابتلا به بیماری خطرناک فلورونا در دومین کشور
کد خبر: ۲۳۳۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 07    -    ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
bato-adv
bato-adv
کارشناسان بهداشت آمریکا از ثبت نخستین موارد ابتلا به فلورونا که ترکیبی از ویروس آنفولانزا و کروناست، در این کشور خبر دادند.
 اولین موارد ابتلا به فلورونا در آمریکا در دو کودک اهل تگزاس و کالیفرنیا شناسایی شد.
 
شناسایی اولین موارد ابتلا به بیماری خطرناک فلورونا در دومین کشور
 
به گزارش دیلی میل، اولین مورد ابتلا به این بیماری در بیمارستان کودکان تگزاس کشف شد. مورد دوم نیز در کودکی از مکزیک کشف شد که خانواده اش در جنوب کالیفرنیا تعطیلات خود را سپری می‌کردند. حال هر دو بیمار خوب گزارش شده است.
 
نخستین مورد ابتلا به فلورونا در جهان در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده بود. زنی که برای زایمان به مرکز درمانی رابین مراجعه کرده بود، دارای عفونت نسبتاً خفیف بود. به گفته پزشکان، وضعیت سلامتی زن جوان واکسینه نشده خوب گزارش شده بود. با این حال، مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند در حال بررسی پرونده او هستند تا مشخص کنند که آیا این ترکیب باعث شدت بیشتر بیماری می‌شود یا خیر.
 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هنوز در حال بررسی این پرونده است و تخمین می‌زند که ممکن است بیماران دیگری مبتلا به فلورونا بوده باشند که تاکنون تشخیص داده نشده اند.
 
کارشناسان بهداشت انتظار دارند که شاهد افزایش عفونت‌های همزمان باشند و هشدار می‌دهند که هم آنفولانزا و هم کووید می‌توانند باعث بیماری جدی شوند.
 
با این وجود، دکتر فرانک اسپر، پزشک مرکز کلینیک بیماری‌های عفونی کودکان کلیولند، به خانواده‌ها یادآوری می‌کند که اگرچه فلورونا در زمستان امسال شایع‌تر خواهد شد، درمان‌هایی برای هر دو بیماری وجو دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
0
2
یعنی یه خفاشی زهرمار کردید و یه ویروسی انداختید به جون دنیا که آخر نسل بشر رو منقرض میکنه. لعنت به چینی ها که هرچی کرونا و سارس و آنفولانزا و .... تو تاریخ بوده مبدآ ش از چین بوده

لعنت به شما لعنت لعنت لعنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv