تقدیر از ستاره‌های سینما در جشنواره پالم‌اسپرینگز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۳۳۳۰
تاریخ انتشار: 2016 January 03    -    ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مراسم تقدیر و اهدای جوایز به هنرمندان بزرگ سینما شنبه شب در جشنواره فیلم پالم‌اسپرینگز برگزار شد.

این مراسم فرصت مناسبی برای سخنرانی کردن هنرمندان مورد تقدیر جشنواره بود. برای نمونه مت دیمون در این مراسم درباره ریدلی اسکات کارگردان «مریخی» گفت : «تعداد کارگردان‌هایی که می‌توان استاد نامیدشان به اندازه انگشتان دست است و ریدلی یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.»

یکی دیگر از تقدیرشوندگان این جشنواره کیت بلانشت بود که جایزه خود را از دست سیرشا رونان گرفت. او پس از دریافت جایزه گفت که تاد هینز و تیم «کارول» سطح کار را به قدری بالا برده‌اند که کار او به عنوان یک بازیگر برای انتخاب فیلم بعدی بسیار سخت شده است. او در ادامه از فرصت استفاده کرد و بازی سیرشا رونان در «بروکلین» را ستود. رونان خود از تقدیرشدگان جشنواره بود.

مایکل فاسبندر نیز در این مراسم حضور داشت و جایزه خود را از دست کیت وینسلت همبازی خود «استیو جابز» گرفت.

گروه بازیگران فیلم «کمبود بزرگ» جایزه خود را از دست کارگردان فیلم آدام مک‌کی گرفتند. استیو کارل یکی از بازیگران «کمبود بزرگ» پس از دریافت جایزه به شوخی از عدم حضور رایان گاسلینگ ابراز شادمانی کرد.

جانی دپ پس از دریافت جایزه خود یک تکه کاغد از جیبش بیرون آورد و خطاب به حضار گفت : «آماده باشید من قرار است از تمام افراد حاضر در این فهرست تشکر کنم، سخنرانی من 45 دقیقه طول می‌کشد.»

برایان کرانستون به عنوان برنده جایزه کانون توجه پالم‌اسپرینگز گفت که از این هراس داشته که جایزه یک عمردستاورد هنری را دریافت کند، و این بدان معنی خواهد بود که او پیر شده است.

از دیگر چهر‌ه‌هایی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند می‌توان به آلیسیا ویکاندر، بری لارسون، رونی مارا و تام مک‌کارتی اشاره کرد.

این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

خبرآنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv