ویژگی های کرکره برقی ضد سرقت
کد خبر: ۲۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: 2022 January 02    -    ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

ویژگی های کرکره برقی ضد سرقت

در ساخت این کرکره ها علاوه بر نصب قفل، روش دیگری نیز وجود دارد که در دو طرف ریل قرقره هایی نصب می کنند.

با وجود نصب این قرقره ها درب از ریل هنگام بالا و پایین آمدن خارج نمی‌شود. حتی در هنگام وارد شدن ضربه ها ی خیلی شدید کرکره برقی آسیب نمی‌بیند.

در اکثر مغازه ها و صاحبان مشاغلی که اجناس قیمتی و گران قیمت دارند از کرکره برقی ضد سرقت بر روی درورودی مغازه ها نصب می کنند.

بانک‌ها، طلافروشی‌ها خزانه ها و اماکن حساس و امنیتی از این رو کرکره برقی ضد سرقت برای برقراری امنیت بیشتر استفاده می‌کنند.

این نوع کرکره ها می توانند در هر جای که لازم باشد، متوقف شوند. با نصب این نوع کرکره از ورود نور آفتاب، گرد و خاک به داخل جلوگیری می‌کند. کرکره برقی پیشرفته به سنسورهای مخصوص مجهز هستند.

 

مشخصات فنی کرکره برقی ضد سرقت

 

این کرکره ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. از جمله این ویژگی‌ها عبارت است از:

  • مفتول های فولادی دارد: این نوع درب ها قابلیت نصب در ابعاد مختلف را دارند. موتور های نصب شده هرچه قوی تر باشند این دربها کشش بیشتری دارند.

 به عنوان مثال موتورهایی که در صنعت وجود دارند به نام موتورهای ساید از قوی ترین این موتور ها محسوب می‌شوند که در سوله‌ها ومجتمع های تجاری استفاده می شود.

  • داشتن تیغه گالوانیزه: در کرکره‌ها تیغه های گالوانیزه که در برابر شرایط محیطی مقاوم، هستند وجود دارد.

 تیغه هایی که از جنس گالوانیزه هستند خیلی مقاوم تر می باشند. به عنوان نوعی عایق استفاده می‌شوند، یعنی در جاهایی که سر و صدا زیاد است از این نوع تیغه ها استفاده می‌کنند و حتی در جاهایی که رطوبت هوا زیاد است از این نوع تیغه ها استفاده می کنند. این نوع تیغه های ضد زنگ هستند.

 

ویترین لوکس شیشه‌ای

از این نوع ویترین های لوکس برای به نمایش گذاشتن کالاهای قیمتی وبا ارزش استفاده می‌کنند. این ویترین ها از ترکیب شیشه و استیل ساخته می‌شوند، پایه های آن از جنس پروفیل و قسمت جلوی از شیشه سکوریت ساخته شده است.

 

انواع ویترین های شیشه ای

  • ویترین شیشه‌ای پیشخوان: از محبوب ترین ویترین شیشه‌ای برای نمایش دادن اجناس در محیط های خرده فروشی است.

 ویترین‌های ویترین شیشه‌ای پیشخوان به منظور نمایشگرهای شیشه ساخته می شوند. این ویترین برای نمایش گذاشتن کالاهای گران قیمت و پرفروش کاربرد دارد.

  • ویترین شیشه ای دیواری: ویترین لوکس شیشه ای دیواری قابلیت به نمایش گذاشتن کالاهای ارزشمند را درست در معرض چشم مشتری دارد.

 می‌توان از نورافکن های رنگی برای جذب مشتری در این ویترین ها استفاده کرد. که بیشتر در جواهر فروشی ها و نمایشگاه‌های کالاهای لوکس قابل استفاده می باشد و برای نصب در این جا ها که باید امنیت بیشتر برقرار باشد از شیشه های ضد گلوله و ضد سرقت در نصب ویترین ها استفاده می شود.

انتخاب ویترین شیشه ای دیواری باید متناسب با محل دکوراسیون محل مورد نصب انتخاب شود.

ویژگی های کرکره برقی ضد سرقت

ویژگی‌های ویترین لوکس شیشه‌ای

از پارامتر هایی مانند شکل، فضاو هزینه برای طراحی این ویترین ها در نظر گرفته می‌شود. شکل طراحی این ویترین ها نقش اصلی را دارد و از شکل های کوچک در فضای کوچک و بزرگ استفاده می شود و لی نمی توان از شکل های بزرگ در فضای کوچک استفاده کرد.

ویترین شیشه ای با توجه به ویژگیهای که شیشه دارد، شفاف است و فضای کمتری را در محیط اشغال می کند.

در فضاهای کوچک می توان از ویترینهای دیواری استفاده کرد از مزایای منحصر به فرد این است که با توجه به دکوراسیون محیط قابل اجراست.

موارد کاربرد ویترین شیشه‌ای

در قسمت‌های داخل خانه مانند اتاق های خواب، آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی می‌توان و سایل و ابزارها یا برای نمایش دادن وسایل تزیینی استفاده کرد.

در دفاترو شرکت هابرای نگهداری مجوزها و مدارکی که باید در معرض دید باشد استفاده می‌شود.

در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی علاوه بر اینکه می‌تواند وسایل و ابزار ها را در آنها نگهداری کرد، ظاهری زیاو جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی می‌دهد.

در طلافروشی‌ها و جواهر فروشی ها برای محافظت و نگهداری از جواهرات و سنگ‌های قیمتی از این ویترین ها استفاده می شود.

برای اگاهی از انواع این کرکره ها و نحوه ی کارکرد انهامیتوان با مشاورین شرکت رامادردر ارتباط باشید.

 

شیشه اسپندرال

این نوع شیشه ها در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت مات و غیر شفاف ساخته می‌شود. از این شیشه ها بیشتردرنمای بیرونی ساختمان قابل استفاده هستند. در قسمت هایی از ساختمان که مصالح مختلف به کار برده شده است و عبور راکت‌های تاسیسات از این نما که ظاهر زیبایی دارد، استفاده می‌شود.

تا به شکل زیبا و مناسب آن قسمتها را کاور کنند. شیشه اسپندرال  چون همیشه و به طور مستقیم در معرض نور خورشید است اکثرا به صورت سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد. تا بر اثر تغییرات که در دمای محیط به وجود می‌آید، آسیب نبینند.

ویژگی های کرکره برقی ضد سرقت

نحوه تولید و ساخت شیشه های اسپندرال

ابتدا روی این شیشه ها هر طراحی که مدنظر باشد. به هر رنگ و طرحی که مدنظرباشد، طراحی و چاپ می‌شود.

سپس به وسیله تاباندن اشعه مادون قرمز سطح رنگی شیشه تثبیت می شود و بعد از آن برای ثابت نگه داشتن رنگ روی سطح شیشه و مقاومت آن در برابر تغییرات محیطی در داخل کوره با دمای بالا ۶۰۰ درجه پخته خواهد شد که به صورت تک جداره، دوجداره و لمینیت قابل اجراست.

تفاوت شیشه اسپندرال با بقیه شیشه‌ها

تطابق زیادی بین شیشه های اسپندرال و شیشه‌های نما در روز آفتابی قابل مشاهده است. اما در روزهای ابری به علت تاریک بودن هوا بین شیشه‌ها تضاد بیشتری مشخص است.

این نوع شیشه با  پخت مرکب سرامیکی  بر روی سطح شیشه تولید می‌شود و در انواع رنگ ها تولید و وارد بازار می‌شود. از این شیشه ها برای پوشاندن نمای بیرونی ساختمان هااستفاده می شود و فضای پشت شیشه ها قابل دیدن نیست.

انواع شیشه اسپندرال

با توجه به نیازهای هر پروژه طیف وسیعی از شیشه ها وجود دارد. این نوع شیشه ها در ساختمان های تجاری و اداری دارای کاربردی بیشتری است. از این شیشه ها برای پوشاندن اعضای بیرونی ساختمان استفاده می شود تا نمای بیرون زیبا و تمیز داشته باشد.

دارای ساختار ها و انواع متنوعی می باشد. این شیشه ها را می توان در انواع تک جداره، دوجداره وبا استفاده از لمینیت، سکوریت و حتی سندبلاست هم ساخت و تولید کرد.

این نوع شیشه اسپندرال هم می تواند از نوع سطح شفاف رفلکسی که باعث انتقال نور خورشید شود هم دارای صفحات عایق و رنگی باشد که بر اثر مونتاژ یک شیشه مات ایجاد می شود.

برای خرید این شیشه ها می توانید به شرکت رامادر به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار