9اتفاق جالب سال 2015 در هواپیماها
کد خبر: ۲۲۸۸۱
تاریخ انتشار: 2015 December 30    -    ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
هر ساعت و هر لحظه در دنیا رویدادهای جالبی اتفاق می افتد که با وجود فضای مجازی و اینترنت در چند دقیقه به گوش تمام عالم می رسد.

دنیای سفر ، سیر و سیاحت هم سرشار از این اتفاقات جالب است.

در سالی که گذشت (سال 2015) لحظات جالبی در دنیای سفر با هواپیماها اتفاق افتاد که منتخبی از آن را در ادامه می خوانید:


پروازی که فقط دو مسافر داشت!

ژانویه 2015 بود که هواپیمایی "دلتا" در مسیر پروازی "کلیولند" به "نیویورک" 11 ساعت تاخیر داشت و باعث شد مسافران به پروازهای دیگر منقل شوند اما در نهایت هواپیما با دو مسافر پرواز کرد.(این عکسی را که مشاهده می کنید توسط یکی از دو مسافر این پرواز گرفته شده و در فضای مجازی منتشر شده است.)

 

مسافری که 12 لباس روی هم پوشید!

"جیمز مکالور" که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد در پرواز ماه جولای 2015 هنگامی که با پرداخت هزینه اضافه بار به مبلغ 45 پوند مواجه شد تصمیم گرفت تا 12 لایه لباس روی هم بپوشد تا بار چمدانش سبک شده و این پول را پرداخت نکند!

 

توییت کردن دعوای زن و شوهر!

آگوست 2015 بود که یکی از مسافران پرواز ایرلاین آمریکایی شاهد دعوای زن و شوهری در طول پرواز بود که در نهایت به جدایی ختم شد. این مسافر تمام لحظات را توییت کرد و هزاران نفر آن را لحظه به لحظه در سرتاسر دنیا خواندند.

 

مسافر مهربان!

در پرواز "میشیگان" به " "آلاباما" بود که مادر نوزاد دختر از آرام کردن دخترش ناتوان شده در حالی که صدای گریه نوزاد کل هواپیما را دربرگرفته بود. در این موقع یکی از مسافران هواپیما با مهربانی تمام نوزاد را در آغوش گرفت و تا آخر پرواز او را آرام کرد و نوزاد به راحتی در آغوش مسافر غریبه خوابید و به او لقب مهربان ترین همسفر داده شد.

 

مسافر متفاوت فرست کلاس!

"هانک" نام این سگ غول پیکر است که ماه اکتبر مسافر "فرست کلاس" پرواز بود.

 

تولد نوزاد در آسمان!

ماه اکتبر 2015 بود که در پرواز "چاینا ایرلاین" یک نوزاد متولد شد. در مسیر پروازی "تایوان" به "لس آنجلس" یک نوزاد دختر در ارتفاع 30 هزار فوتی متولد شد و البته بسیار خوش شانس بود که یک دکتر هم مسافر این پرواز بود.

 

مسافران همسان!

سلفی مسافران یک پرواز که به طور شانسی کنار هم قرار گرفتند و شباهت زیاد این دو تعجب مسافران و همچنین خودشان را برانگیخت یکی از اتفاقات جالب امسال بود.

 

سلفی عجیب!

مسافر روسی یک پرواز پس از انتشار سلفی خود که در طول پرواز انداخته بود متوجه چیز عجیبی شد. در ردیف عقبی صندلی این مسافر چیزی شبیه به یک روح در عکس افتاده است!

 

فرار گربه!

ویدیوی فرار گربه در طول پرواز در "دلتا ایرلاین" در 24 ساعت بیش از 30 هزار بازدید داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار