طرز تهیه رویال آیسینگ ، کرمی برای تزیین بیسکوئیت
کد خبر: ۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: 2015 December 26    -    ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
bato-adv
bato-adv
رویال آیسینگ از کرمهای پرطرفداریه که دوستان قصد داریم در این مطلب طرز تهیه آن را به شما عزیزان آموزش بدیم. از این کرم در تزیین کوکی ها و بیسکوییتها و کاپ کیکها استفاده میشه.
رویال آیسینگ از سفیده تخم مرغ و پودر شکر تشکیل شده و در مجاورت هوا سریعا خشک میشه. یعنی بعد از اینکه بیسکوییت هاتون رو تزئین کردید مثل خود بیسکوییت سفت و ترد میشه و برعکس کرمهای دیگه چون توش کره یا خامه نیست، احتیاجی به نگهداری در یخچال نداره .

طرز تهیه رویال آیسینگ ، کرمی برای تزیین بیسکوئیت

دو سفیده تخم مرغ رو با 1 ق چ آبلیمو و 1 ق چ وانیل هم بزنید تا کاملا کف کند. پس از آن پودر شکر را اضافه میکنیم و هم میزنیم. بستگی به بزرگی تخم مرغ ها میزان پودر شکر فرق میکند. معمولا 1 لیوان کافیه. شکر رو تا اونجایی که امکان داره خوب آسیاب کنید تا نرم نرم بشه تا آیسینگتون زبری نداشته باشه و یکنواخت و لطیف بشه. باید آنقدر پودر قند بریزید تا آیسینگ کاملا غلیظ شود.

پس حالا چگونگی رنگ کردن آیسینگ رو یاد بگیرید. ابتدا یکی دو قاشق آیسینگ توی ظرف های کوچک بریزید و با یک خلال دندون که توی شیشه رنگ فروکردید آیسینگتون رو رنگ کنید.

حواستون باشه که از این لحظه به بعد فرصت زیادی ندارید و باید سریعا کار تزئین رو شروع کنید. اگه تازه کارید و سرعت عمل ندارید با یه دستمال کاغذی آشپزخونه که مرطوب شده روی ظرف رو بپوشونید که هوا باعث خشک شدن آیسینگ نشه.
رویال آیسینگ بعد از خشک شدن مثل قند میشه و طعم و بوی سفیده تخم مرغ هم نمیده.
کرم رو داخل قیف ریخته و با آن کوکی های خود را تزیین کنید.

آشپزی مثبت

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv