اعتراض رسمی سوریه به بازی در خاک ایران
کد خبر: ۲۲۱۰۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 27    -    ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
 دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر میزبانی ایران اعتراض کردند.

 دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد به کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر میزبانی ایران اعتراض کردند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دو روز پیش میزبانی تهران برای مسابقه اول تیم ملی کشورمان با سوریه در انتخابی جام جهانی را تایید کرد.

در همین رابطه ابراهیم ابا زید دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد این فدراسیون اعتراض رسمی خود را به میزبانی تهران به AFC ارسال کرده و خواهان برگزاری این بازی در زمین بی طرف شده است.

اعتراض رسمی سوریه به میزبانی تیم ملی ایران

ابراهیم دو دلیل برای شایسته نبودن ایران در میزبانی از این بازی اعلام کرد و گفت: انتشار ویروس کرونا در ایران در حال اوج گیری با سرعت بالا است و دومین دلیل ما برای بازی نکردن در ایران این است که ورزشگاه آزادی تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) را ندارد. به همین خاطر از AFC درخواست کردیم زمین بی طرف را برای میزبانی این بازی انتخاب کنند.

دیدار شاگردان اسکوچیچ با تیم ملی سوریه قرار است پنجشنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

واکنش مدیررسانه ای تیم ملی به اعتراض سوریه

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در خصوص نصب سیستم VAR در آزادی توضیحاتی داد.

محمودرضا رضایی در خصوص اعتراض سوریه به اینکه در ایران سیستم VAR وجود ندارد آیا با این شرایط میزبانی پابرجاست عنوان کرد: میزبانی پروسه طولانی مدت دارد، با توجه به شرایط خاص کشور و کرونا مهم است که میزبانی را وبگیریم. سیستم VAR با نظارت مستقیم فیفا انجام می‌شود و پروسه خاص خود را دارد. این طور که نیست در ظرف مدت ۲۴ ساعت نصب شود.

مدیر رسانه‌ای فدراسیون فوتبال افزود: همه برنامه ها زیر نظر فیفا جلو می‌رود. ما اقدام کردیم عزیزی‌خادم نیز روی این موضوع نظارت دارد. الان وقت نیست که بپردازیم رسانه‌ها چه می گویند. فدراسیون درگیر مرحله ای است که فوتبال ملی متحول شود.

رضایی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم، گفت: علاوه بر تیم ملی فوتبال، فوتسال هم برنامه دارد و به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. فوتبال بانوان که فراموش شده بود می بینید که چه نتایجی کسب کرده است. فوتبال پایه هم اهمیت دارد و فدراسیون بودجه خاصی به استعدادیابی اختصاص داده، ما بعد از سالها میزبان شدیم. سوریه به ایران می آید، زمین چمن و برنامه تمرینات مشخص است، هر کاری که خواستند انجام شده است.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
2
3
پس این حیای گربه کجا رفته
امنیت آنجا از خون جوانان این کشور شکل گرفته
شرم و حیا نمی کنند برای انجام بازی در ایران اعتراض می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
4
تا همین دیروز شما داشتید به بازی در زمین بحرین و عربستان اعتراض میکردید اونهم به دلیل مسائل نژادی و سیاسی! حالا که سوریه به خاطر var و کرونا معترض بازی در ایران شده داد و هوار میکنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
3
کرونا رو که راست میگند. جوشون رو که از سر راه نیاوردند. درسته که اونجا هم خاور میانه هست، ولی هیچ جا جون آدمها مثل ایران بی ارزش نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار