پرسش حقوقی آنلاین ورایگان از۳۰۰۰ متخصص بنیادوکلا
کد خبر: ۲۱۷۵۲۰
تاریخ انتشار: 2021 July 19    -    ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

پرسش حقوقی آنلاین ورایگان از۳۰۰۰ متخصص بنیادوکلا

برای روزگار ما اسم‌های مختلفی گذاشته‌اند، مثل عصر دیجیتال و عصر اطلاعات؛ اما یک اسم را فراموش کرده‌اند و آن عصر مشکلات حقوقی است! چون با وجود فناوری و امکانات الکترونیکی، هنوز برای همه ما مشکلات حقوقی پیش می‌آید و گاهی خیلی سخت و پیچیده است و باید از متخصصان بپرسیم. و اما قیمت مشاوره چه روان‌شناسی و پزشکی و چه حقوقی و قضایی خیلی جاها گران و نامعقول است. گاهی فقط می‌خواهید یک سؤال حقوقی بپرسید تا راهنمایی شوید و تکلیفتان را بهتر بفهمید و بعد از آن شاید وکیل هم گرفتید! در این موارد، برای رفع ابهام یا روشن شدن مسیر حقوقی، یک راه رایگان آن مشاوره حقوقی آنلاین با کارشناسان حقوقی زبده و وکلای دادگستری برجسته بنیاد وکلاست. سؤال حقوقی شما را بیش از ۳هزار متخصص می‌بینند و می‌توانند پاسخ دهند.

با خواندن این مطلب امکانات و قابلیت‌های این خدمت حقوقی را بهتر خواهید شناخت تا بهتر به کارتان بیاید.

پرسش حقوقی آنلاین ورایگان از۳۰۰۰ متخصص بنیادوکلا

پرسش و پاسخ حقوقی

در خدمت پرسش و پاسخ حقوقی بنیاد وکلا ویژگی‌هایی وجود دارد که به آن می‌پردازیم.

آمادگی برای مشاوره حقوقی

در خدمت رایگان پرسش و پاسخ حقوقی، امکان ثبت پرسش کوتاه (۵۰‌ کاراکتر) وجود دارد و به هر پرسش توسط بعضی از متخصصان بنیادوکلا در حد کوتاه و مفید جواب داده می‌شود تا مسیر حقوقی آن درست درک شود و برای پرسش‌گر انتخاب مشاور حقوقی با وکیل آسان گردد. به غیر از این خدمت رایگان، مشاوره تضمینی تلفنی یا پیام‌رسان حقوقی بنیادوکلا بهترین گزینه حل مشکلات حقوقی است.

انتخاب مشاور حقوقی از میان متخصصان پاسخ‌دهندگان

پرسش حقوقی آنلاین ورایگان از۳۰۰۰ متخصص بنیادوکلا

وقتی پرسش خودتان را مطرح می‌کنید معمولاً پس از ۱۲ تا ۷۲ ساعت برخی از متخصصان حقوقی و وکلا به آن پاسخ می‌دهند. شما می‌توانید پاسخ‌ها را ببینید و همچنین وارد صفحه شخصی پاسخ‌دهنده شوید و با تخصص، سابقه و عملکرد او نظرهای مشتریانش بیشتر آشنا گردید و در صورت تمایل یکی از آنها را برای مشاوره حقوقی یا سپردن پرونده قضایی انتخاب کنید. البته اگر از مشاوره تلفنی یا گفتگوی آنلاین با متخصصان استفاده کنید قابلیت‌های جستجوی بیشتری وجود دارد؛ مانند استان و شهر و تخصص حقوقی.

 

پرسش به صورت ناشناس

در مشاوره آنلاین آن هم از نوع حقوقی و بیان مشکلات خاص، این نگرانی وجود دارد که نام ما حتی به صورت مستعار منتشر شود. در پرسش و پاسخ حقوقی بنیاد وکلا، پرسش حقوقی به صورت ناشناس و بدون ذکری از سؤال‌کننده منتشر می‌شود. قبل از طرح پرسش می‌توانید نمونه‌های قبلی را ببینید که همه به صورت ناشناس هستند و فقط تصویر و مشخصات متخصصان پاسخ‌دهنده آشکار است.

مشاهده مشاوره‌های قبلی

قبل از نوشتن سؤال خود می‌توانید با دو قابلیت مرتب‌سازی و فیلتر‌های جستجو سؤالات شبیه پرسش خودتان را ببینید و همان پاسخ‌ها باعث راهنمایی شما و انتخاب مشاور یا وکیل حقوقی شود. به صورت پیش‌فرض، پرسش و پاسخ حقوقی بر اساس آخرین مشاوره‌های حقوقی تنظیم شده است اما در قسمت مرتب‌سازی می‌توانید آنها طبق موارد زیر هم تنظیم کنید:

جدیدترین پاسخ‌ها؛ بیشترین پاسخ‌ها؛ محبوب‌ترین مشاوره‌های حقوقی آنلاین رایگان؛ مشاوره‌های پربازدید.

با استفاده از گزینه فیلتر‌های جستجو می‌توانید بر اساس دسته‌بندی‌های حقوقی، موضوع خاصی مثل ملکی، مالیاتی، خانواده و… را انتخاب کنید و پرسش و پاسخ ها را ببینید و سپس بر اساس قابلیت مرتب‌سازی، آنها را مشاهده و مطالعه کنید.

پرسش حقوقی آنلاین ورایگان از۳۰۰۰ متخصص بنیادوکلا

مشاهده پرسش‌های حقوقی مرتبط

اگر یکی از مشاوره‌های پرسش و پاسخ حقوقی را برای مشاهده انتخاب و باز کنید، چند پرسش حقوقی مرتبط با آن را هم مشاهده خواهید کرد که ممکن است دقیقاً پرسش شما باشد. همچنین می‌توانید آن صفحه حاوی پرسش و پاسخ را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آماری از تعداد متخصصان بنیادوکلا

در پرسش و پاسخ حقوقی آنلاین و رایگان بنیاد وکلا، امکان مشاهده و پاسخ توسط متخصصین فراهم شده است. ابن متخصصان شامل کارشناسان حقوقی و وکلای دادگستری در سطوح و رتبه‌های مختلف هستند. هر کدام از آنها صفحه شخصی (پروفایل) دارند که علاوه بر نمایش معرفی کوتاه و تخصص‌های حقوقی آنها، عملکردشان برای همه مخاطبان و کاربران قابل مشاهده است: تعداد مشاوره تلفنی، برخط (پیام‌رسان حقوقی)، پرسش و پاسخ، ارزیابی حقوقی، تنظیم اوراق قضایی، مشاوره حضوری، محاسبه حقوقی، قبول وکالت.

همچنین دیدگاه مشتریان او را هم می‌توانید ببینید که در برخی موارد بیش از هزار دیدگاه ثبت شده است. مقالات منتشر شده در وبلاگ بنیادوکلا، سوابق تحصیلی و کاری، از دیگر قسمت‌های پروفایل اعضای متخصص بنیاد است.

وجود مشاوران آنلاین شبانه‌روزی

از میان ۳هزار عضو متخصص بنیاد وکلا همیشه، یعنی در تمام روز سال حتی ایام تعطیل و در همه ساعات شبانه‌روز، تعداد قابل‌توجهی آنلاین هستند و اگر به مشاوره تلفنی یا گفتگوی آنلاین حقوقی نیاز داشته باشد در صف انتظار قرار نخواهید گرفت و فوراً می‌توانید مشاوره را شروع کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار