ورود دادستانی به ماجرای قمه کشی دختران نوجوان
کد خبر: ۲۱۷۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 14    -    ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
bato-adv
bato-adv
چند روز قبل ویدئویی از درگیری چند دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

ورود دادستانی به ماجرای قمه کشی دختران نوجوان

چند روز قبل ویدئویی از درگیری چند دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

این ویدئو چند دختر نوجوان را در فضایی عمومی شبیه به پارک نشان می دهد و از گویش حاضران صحنه و صداهای پس زمینه به نظر می رسد مکانی که ماجرا در آن رخ داده اصفهان باشد. دخترها که دو گروه هستند، ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند و ناگهان تنش میان آن ها به برخورد شدیدتر از نوع کشیدن مو و لگد زدن می‌ انجامد.

در ادامه یکی از دخترها دیگری را چنان پرتاب می‌ کند که بخشی از کتف و سرش به ناحیه ی سیمانی کنار باغچه می‌ خورد اما دختر آسیب‌ دیده که در ادامه درمی‌ یابیم هلیا نام دارد، برمی‌ خیزد و دعوا و درگیری را از سر می‌ گیرد. در حالی که تنش میان چند نفر از دختران بالا گرفته، دیگر دختران نوجوان حاضر در محل بیشتر نقش تماشاچی را دارند و پسرهایی که فیلم می‌ گیرند، با لفاظی‌ هایشان بر آتش درگیری می‌ دمند. در این میان دشنام‌ ها و واژه‌ های بالای ۱۸ سال هم به گوش می‌ رسد.

پس از آرام شدن نسبی دعوا، یکی از حاضران متوجه چاقویی می‌ شود که در شلوار هلیا پنهان شده است و وقتی به آن اشاره می‌ کند، دختر نوجوان قمه ی بزرگی را از شلوارش بیرون می‌ کشد که البته به توصیه ی یکی از دوستان خود برای اینکه دردسرساز نشود، از آن استفاده نمی‌ کند.

 

پس از انتشار گسترده ی این فیلم در فضای مجازی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور شناسایی افراد خاطی را صادر کرد.

علی اصفهانی روز گذشته در این خصوص اظهار کرد: «ناهنجاری‌ های اجتماعی در غفلت خانواده‌ ها و نهادهای متولی فرهنگی به‌صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.»

وی با اشاره به صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی بر ضرورت بررسی روان شناختی و جامعه شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از خانواده‌ ها نیز خواست تا به این نکته ی مهم توجه کنند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی عواقبی چون قتل را به کانون خانواده‌ ها بکشاند.

روزیاتو

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
1
شوهر نیس که برن سر خونه و زندگیشون میفهمی شوهر نیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv