دانشجویان تا مهر واکسینه می شوند
کد خبر: ۲۱۶۵۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 07    -    ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
bato-adv
bato-adv
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانشجویان و اساتید، خواستار زمان بندی واکسیناسیون دانشجویان بر اساس الویت حضور در دانشگاه شد.
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت، جلسه کانون مشاوران جوان دانشگاه (مجد) با حضور دکتر جلیل کوهپایه زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر بهنام جامعی؛ سرپرست مجد و از اعضاء دانشجویی مجد برگزار شد.
 
در این جلسه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانشجویان و اساتید، خواستار زمان بندی واکسیناسیون دانشجویان بر اساس الویت حضور در دانشگاه شد.  
 
در ادامه جلسه مواردی همچون گروه بندی و زمان بندی دانشجویان برای حضور در دانشگاه و ابلاغ آن به معاونت آموزشی، برنامه ریزی برای کلاس های عملی و حضوری دانشجویان در سال تحصیلی جدید، آغاز فعالیت کمیته های اخلاق بیمارستانی در بیمارستان های رسول اکرم ص و علی اصغر ع ، دعوت و تقدیر از مدیران نشریه "زی" در جلسه بعدی مجد در حضور ریاست دانشگاه، امضاء تفاهم نامه ای با پیشنهاد کارگروه اخلاق پزشکی مجد برای همکاری موثر و بیشتر  بین مجد و انجمن ناشنوایان و نابینایان مطرح و تصویب شد.
 
محمد علی پور عطار، علی محرابی، بنیامین پیران، متین سادات کیایی، زهرا ثقفی نیا، امین عقیلی، برنا ناظم، ثمینه ثقفی نیا، علی رضا جوان، فرزاد شیخ زاده، رسول سرایی، سپهر نانبخش، محمدرضا مبصری، سپهر اولنگیان و سیده زهرا موسوی از دانشجویان حاضر در این جلسه بودند.
 
لازم به ذکر است، بستر سازی برای مشارکت حداکثری دانشجویان و دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات آنان و ایجاد بانک ایده ها و طبقه بندی و اولویت بندی پیشنهادات و ایده هایی که قابلیت عملیاتی شدن برای بهبود کیفیت و شاخص های آموزشی، پژوهشی و اجرایی دارند و همچنین انتقال آن به  ریاست دانشگاه؛ از اهداف تشکیل کانون مشاوران جوان دانشگاه (مجد) در دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
بهداشت نیوز
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Korea, Republic of
|
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
1
تا تمام مردم واکسیناسیون نشوند، باز شدن درب مدارس و دانشگاهها، کاری بسیار اشتباست.
در ضمن، با تلاش اساتید دانشگاه و معلمان و همچنین والدین محترم، هرگز آموزش دانش آموزان و دانشجویان تعطیل نشده است.
در آموزش مجازی، دانش آموزان و دانشجویان تعلیم و تربیت را در کنار خانوده ها از معلمان و اساتید محترم فرا گرفته اند و این خیلی خیلی عالی است.
ناشناس
|
Korea, Republic of
|
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
1
اتفاقاً آموزش مجازی خیلی خوبه.
۱- از لحاظ هزینه در این ایام کرونایی که همه مریض دارن و شرایط اقتصادی بد است، خیلی خوبه که آموزش مجازی شده و به نفع اقتصاد خانواده هست.
۲- از لحاظ درس خوندن هم، دانش آموزان و دانشجویان در کنار خانواده هستند و لااقل پدر و مادر می فهمند که بچه چی داره میخونه.
۳- استاد، تمام وقتِ کلاس رو صرف یاد دادن میکنه و از گفتن حرف های بیخود که در کلاس های حضوری گفته میشه، دوری میکنه. چون میدونه خانواده ها هم ممکنه تدریس استاد رو گوش کنن. ضمن اینکه استاد میدونه تدریسش هم ضبط میشه.
۴-چون کلاس ها ضبط میشه، امکان بازبینی مجدد جهت تکرار فرایند یادگیری برای دانشجویان خیلی خوبه.
۵-در آموزش مجازی، یادگیری دانشجویان خیلی بهتر شده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv