مرگ پدر و پسر خیاط بر اثر گازگرفتگی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۱۵۰۶
تاریخ انتشار: 2015 December 17    -    ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی از مرگ پدر و پسر خیاطی بر اثر استنشاق مونوکسید کربن در مغازه خبر داد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: ساعت 2 بامداد امروز به دنبال گزارش به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان سراب، مبنی بر کاهش هوشیاری پسر و پدری در مغازه‌ای، پایگاه اورژانس115 سراب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با بررسی تکنسین‌های اعزامی از وضیعت دو مرد 32 و 50 ساله، مرگ هر دو آنها در محل تائید شد.

حسینقلی زاده ادامه داد: این پدر و پسر که خیاط بودند به دنبال استفاده ازبخاری که دودکش مناسب نداشت، دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده و ساعت‌ها قبل فوت کرده بودند.

وی ادامه داد: علایم مسمومیت با منوکسید کربن می‌تواند طیف وسیعی از علایم را شامل شود که در بیماری‌های مختلفی دیده می‌شود. بسیاری از این علایم شبیه به علایم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند و سعی می‌کنند بخوابند.

حسینقلی زاده ادامه داد: چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علایمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می‌توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی از شهروندان خواست هشدارها در مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن را جدی تلقی کنند چرا که ساده انگاری در این امر حوادث تلخ و ناگواری رو بدنبال دارد.

ایسنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv